23 Nisan 2014

3. yıl kısa durum raporu.

Merhaba Canımlar,

Beynimin içinde lykke li çalmasından uyuyamadığım bir an yatağımdan kalkıp yazıyorum bu satırları. Yorgunluktan uyuyamamanın ne olduğunu anlamış bulunuyorum. Nasıl da merak ediyordum belli değil!? Normal insanlar gibi işe gidiyor, dönüyor eve gelip tekrar çalışıyorum şuraya taşındığımdan beri. Parası iyi yalan değil deyip işlerin başına oturuyorum evde. Bilgisayara bakmaktan gözlerimin biçim değiştirdiği bir an var. Bir de resmen kendi kendime koyduğum bir teşhis var ki o da boyun fıtığının en üst seviyesinde olduğumdur. Doktor olsam bu kadar teşhis koyardım. Öz eminim! Neyse para kazanıyoruz diyordum... Hah işte o kazandığın paraları ne yaptın diye sorarsanız, önce bir sinirlenir sanane ayol derim arkasından içime içime düşünürüm cidden ne yapıyorsun diye. Bir şey yaptığım yok açıkçası. (burada arzu edenler "şey" kelimesini argo olarak okuyabilir.) Birikmiyor yani. Düşündüm taşındım. Bu harikalar diyarı şehirde para biriktirebilmek için öncelikle ev sahibi olmak lazım. Uydur kaydır şu eve verdiğimiz para cebimizde olsaydı biz de biriktirmeyi bilirdik diyeceğim ama vallahi kendime güvenmiyorum. O vakit yine bir yolunu bulur biriktiremezdim yalan değil. 2 ay alışveriş orucu yaptım bir işe yaramadı. Daha ne yapacaktım 1 yıl mı yapmalıydım acaba? Ya da canımın hiçbir istediğini yememeli hiçbir beğendiğimi almamalı mıydım? Sorular sorular.

Bugün bir diğer görüşmek istediğim konu da artık oturduğum bu evde yaşamak istemeyişim. Bunun belli başlı sebepleri var. Tek tek yazmayacağım merak etme. Bunun için yine paraya ihtiyacımız olduğu kesin. Eğer öyle olmasaydı pılımı pırtımı toplaaaar giderdim. Harikalar diyarında eve çıkmak isterseniz ve benim durumumdaysanız iki seçeneğiniz var. Ya cehennemin dibinde içi güzel kirası uygun bir eve yerleşebilirsiniz ya da şehrin göbeğinde her an başınıza yıkılabilir kirası müthiş pahalı bir eve çıkabilirsiniz. Bunların dışında yine yanınıza bir "ev arkadaşı" bulup normal bir eve çıkabilirsiniz. AMA BUNU HİÇ TERCİH ETMEZSİNİZ. Yook yook tatlı hanımlar hayııır hayır yakışıklı beyler siz oturun oturduğunuz yerde, dişlerinizi sıkın. Sıkın çünkü onlar hamur. Neyse kendi gönlümün evime çıktığım gün tüm içkiler benden! Parti yapıcaz burda ya da siz nerede isterseniz. Ay benim evde yapalım canım!!!!

2 yorum:

gaye dedi ki...

ya ben de hiç biriktiremiyorum :( canımın istediği bilimum gereksiz şeyi almazsam da yaşadığım hayata haksızlıkmış gibi geliyor..kazandığım parayı eğer bana keyif veren şeyler için harcamazsam çalışmanın kazanmanın ne anlamı var? boşuna yaşamış olmaz mıyım? ahh bilemiyorum, zor sorularla doluydu hayat :)

basak dedi ki...

yeni yazı yok mu? havadar, güneşli falan :)