26 Aralık 2013

Please be normal.

Özlediğim bir şey varsa o da buraya yazmak. Bloğumu açtığımda ya da bir bloğu okuduğumda eski evime gitmiş gibi oluyorum, sanki sevdiğim kimse ölmemiş gibi hissediyorum.

2013'te ben Merve'ye kavuştum. Evcilik oynamaya başladık. Sitenin içinde pinpon topu gibi koşturup durur olduk. Merve'ye kavuşunca Mutfakta2kişi'nin instagram hesabına kavuştuk. Evet bloğa hiç tarif giremedik.:( Sonra ben yıllardır hayalini kurduğum bir şey için ilk adımı attım ve zarfın Z'sini oluşturmak için kalemi elime aldım. Kalem elimde ve şu an sadece bir noktam var belki ama en azından asla sıkılmadan, şikayet etmeden neyi severek yapacağımı bulmuş oldum. Bu yıl çok iyi bir tatil yapmadım, yurtdışı görmedim ama çok kitap okudum. Bu yıl çok çalıştım ben. Hala çalışıyorum. Biraz yoruldum. Annemi, babamı çok özledim. Özledikçe bilet aldım. Neredeyse hiç hasta olmadım. Aşkı bulmadım.

Kısacası en normalinden bir 2013 geçirdim kendi adıma. 2014 için de her şeyin normal olmasını istiyorum ve diliyorum. Dilerim sizinki de normal olsun. 2014 lütfen hiçbirimizi üzme, bize bereketinle ve şanslarınla gel. Çok öptüm.




Şimdi reklamlar;

www.zarfdavetiye.com ve instagramda @_zarf_

Hiç yorum yok: