12 Ocak 2012

bu post müşteri temsilcim Burhan için.

Çok şaşkın bir insan olduğumu kanıtlayacak hareketlerime kaldığım yerden devam ediyorum. Mesela dün ticket ımı kaybettim. Bu daha önce de yaptığım birşey. Sonra ticketımın iptali için başvurdum. Akşam kaybettim sandığım ticket ımı buldum. Sabah tekrar telefon açıp ne yapacağız diye müşteri temsilcim Burhan'a ağladım. Çünkü biliyordum ki yeni gelen kartımı kullanabilmek için 1 hafta bekleyecektim. Bu demek oluyordu ki 1 hafta cebimden para harcayacaktım. Burhan bana sevgiyle şefkatle(?) yardımcı oldu. Ticket müşteri temsilcim Burhan'dan çok memnun kaldım. İşimi sadece 5 dk içinde halletiği için kendisine müteşekkirim(?)sevgiler.Bu yazı da Burhan'a gitse çok mu?hayır değil.Burdan kimlere kimlere yazı gitmiş. Burhan'a mı gitmeyecek?hah.canım Burhan.