12 Haziran 2012

keep calm and love your mom.

hangi arkadaşım onu tanısa "melek mi? sinirlenebiliyor mu?" diye sorar.
o hiç sinirlenmez. hep sakindir. hep kibardır.
insanları sever, kimseyi birbirinden ayırt etmez, kuşu sever, denizi sever, gökyüzünü sever, gazete sever, kitap sever.
o olmasa ben dişime tel taktıramaz, grafik tasarım okuyamaz, istanbul'a taşınamazdım.
o benim bugüne kadar ki her kararımı desteklemiş gerekirse babamla ters düşmüştür.
düşüncelerime önem verir, kendini nasıl iyi hissedeceksen onu yapalım der.
kendimi en çıkmazda hissettiğim anlarda ben çok dua ediyorum bu da geçicek der yüreğime serin sular serper.
hayatımın dönüm noktalarında hep onun desteği vardır. o çok güçlüdür. sabırlıdır. o olmasaydı ben bunların hiç birini başaramaz. terazi ruhumla doğru kararlar alamazdım.
başarılarımın arkasında onun pozitif enerjisi, kuvvetli duaları vardır.
yarın benim annemin doğumgünü..
allah bize birbirimizin acısını göstermesin.
sizinkinin de doğumgünü kutlu olsun. ama benim anneminki çok kutlu olsun.
seni seviyorum annecim. iyi ki doğmuşsun.

2 yorum:

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

herkesin annesi ne kadar kıymetli değil mi?

doğum günün kutlu olsun annenizin. nice yıllar hep beraber kutlarsınız inşallah

tcingi dedi ki...

Ben de Defne'ye büyüyünce benim için böyle şeyler söyleyecek kadar iyi bir anne olabilecek miyim acaba?

Melek annenin doğumgünü kutlu olsun! Koca bir ömür geçirin birlikte mutlulukla..