18 Mart 2012

Kafalar karisti hayatlar degisti...

Size bu satirlari yazarken Kulagimda coldplay us against the world caliyor. Ben cok guzel bir haftasonu gecirdim. Simdi otobusle istanbul'a geri donus yolundayim. Biraz efkarli biraz huzunlu. Sarkimla birlikte yolu seyrederken cilgin klipler cekiyorum kafamda... Yollar karli gokyuzu mavi. Bu aralar biraz efkarli takilacagim. haftasonu guzel seyler oldu. Guzel gelismeler, beni efkarlandiran, babami soka sokan annemin baska bir gezegenden geldigini kanitlayan, en cok teyzemi telaslandiran... Duydugumda kendimi tutamayip gozlerimden yaslari doken gelismeler... Keske duygulari bu kadar yogun yasamayan baska insanlar olsaydik. Su an gozumun icine giren gunes lutfen hicbir yere gitme seni seviyorum. Ha bir de coldplay bekle bizi geliyoruz!

1 yorum:

basak dedi ki...

ben istanbuldan dönerken sen istanbula dön sonra tam tersi olsun sonra yine aynısı buluşamayalımmmm... 23 Nisan hepimize kutlu olsun diye ortak bir nokta bulalım bence beril'e dedim tamam dedi.. saygılar