03 Temmuz 2011

dün.

Bu cuma akşamı ben paldır küldür işten çıktım ki merve ye almayı düşündüğüm hediyeyi satan dükkan kapanmasın diye.Sonra bi koşu markete gidip muz aldım ki cumartesi sabahımız pancakesiz olmasın diye.

IMG_3766


IMG_3764


Sonra biz konuşa konuşa uzuuuun uzuuun bir kahvaltı ettik ki tadı damağımızda kalmasın,iyice hasret giderelim diye.


IMG_3879


Biz dün denizin kenarına gittik ki gelecekte oturmayı düşündüğümüz yalıları seçelim diye.iyi ki de gittik.çünkü eğer gitmeseydik muhteşem fotoğraflar çekemez.nar cafe de muhteşem bir akşam geçirip oradaki solisti keşfedemezdik.hatta, bu şarkı sana olsun merve dediğimde dedemin şarkısını duyup gözlerimiz dolmazdı.kalp şeklinde patlayan havai fişekleri boğazın değişen renklerinin arasından göremezdik. biz dün iyi ki denizin kenarına gittik.merve iyi ki dün geldi.dün bizim çocuklarımıza anlatacağımız kadar muhteşem bir gündü.ben dünü çok sevdim.her gün dün gibi olsun.biz hep mutlu olalım.canımız hiç sıkılmasın.dedem bize hep böyle minik uğramalar yapsın.sarılalım.

Hiç yorum yok: