27 Temmuz 2011

being normal is so overrated.being weird is so much better.

bir an düşündün sadece.bir an neler yaptığını düşündün.çoğu kişiye göre çok küçüktün.ama bir sürü şey yaşamıştın kendine göre.zaten herkes öyle değil miydi?herkes kendine göreydi.herkes bencildi.herkes sadece kendini düşünüyordu.sen de öyleydin.sadece kendini üzgün ve yalnız hissediyordun şu koca şehirde.ama bu koca şehirde aslında tanıdığın herkes çok yalnızdı.tamam abartmış olabilirsin.çoğu öyleydi.ama bunu bilmek seni sakinleştirmiyordu.düşündün.hep düşünüyordun zaten.yalnız kalınca daha çok düşünüyorsun.kötü olanda bu.düşünmek iğrenç.
bir sürü şey yaşamıştın.düşündün yine.o an yaşadıklarının hepsi çok anlamsız geldi.saçma geldi.saçmadan öte geldi.tarifsiz kaldı.üzüldün mü yalnızlığına.ne kadar üzüldün?çok mu?az mı?ölçeklendiremedin.çok olduğu için değil.az olduğu içinde de değil.yalnız yaşamayı seven insanları düşündün.buna alışmış olanları bundan vazgeçemeyenleri.yo hayır sen onlar gibi hiç değildin.asla da olamazdın.bi kere korkaktın aslında ama çaktırmıyordun.ya da korkaklığına alışmıştın çok vurmuyordu artık.güçlü görünmek zorunda değildin.hem de hiç değildin.bunu çok iyi biliyordun.
düşündün bi sürü şey yaşamıştın.hepsi gerçek birer sınav gibiydi.yapmak isteyipte yapamadıklarını düşündün,istemeden yaptıklarını düşündün,isteyipte yaptıklarını da düşündün tabii.yine çok anlamsız geldi herşey.ne için dedin?neden?aslında çok kısa bi zaman önce kendine bi hedef belirlemiştin.o hedefe ulaşmayı hala çok istiyorsun.ama sen onu elde ettiğinde de mutlu olamayacak bi tip gibisin.çünkü sen hiçbir zaman gerçekten ne istediğini bilemedin.baban olsa canın sanırım dayak istiyor derdi.belki de öyledir?
aslında sen hiç değişmedin.değişen koşullar oldu.belki de sen değişmeliydin ozaman farklı mı olur du diye düşündün bir an.koşullar yerine ben değişseydim dedin.peki koşullar seni neden değiştirmedi?hiç değişmedim ben.değişemedim.hala yaz kış soğuk su içiyorum.temizlik hastalığım artarak devam etmekte.pilava limon sıkarak yemeyi bırakamadım.uyumadan önce dua ediyorum.hergün duş alıyorum.hayır böyle değil salak.kafanı değiştirebildin mi demek istemiştim.hımm.kafam hep aynı.hayal kurmaya devam ediyorum mesela.olmayacağına adım gibi emin olduğum hayallerim var.bir de olmaması için hiçbir sebep göremeyip olmayan hayallerim.onları hiç anlamıyorum.yani neden olmadıklarını.aslında sanırım hayal adamıyım.şimdi böyle konuşuyorum ya.yarın bambaşka biriyim.ölesiye dengesizim.çünkü ben teraziyim.ve takıntıların.evet takıntılarım.onlardan asla kurtulamadım.ya paranoyaklığın?ah.her zaman en yüksek seviyededir. yoruluyor musun kendinden?yo hayır.peki sen benden?

25 Temmuz 2011

geçen haftasonu.






Bu haftasonu biz Ankara da merve nin doğum gününü kutladık.hep yedik hep içtik.zaten tüm hayatım yeme ve içme üzerine kurulu.sonra ben güzel bir akşam üstü uykusundan merve nin amy ölmüş demesiyle uyandım ve çok üzüldüm.hatta o kadar çok üzüldüm ki merve gibi geceleri uyuyamaz oldum.sonra yine işe geldik.falan filan.birileri bodrum da tatil yaparken biz işimizde gücümüzdeyiz.daha sık yazmak isterim hem de çok isterim.öptüm.hoşkalın.

21 Temmuz 2011

aynı dünyada kardeş olmuşuz.

benim kuzu tanem, moral depom,küçük devim,dedikodu dostum,ciğerimin köşesi balkabağım , balım,böreğim...korkmuşsun ben doğduğumda,masaların altına saklanmışsın.ama şimdi ben senin doğduğun bugün yani yarın:)sen hayatımda olduğun için hiç korkmuyorum. kardeşin olma şansına sahip olduğum için şükrediyorum defalarca.hiç korkmam ben seninleyken.bilirim seninleyken korkmanın manasızlığını.ama ilk kez şimdi uzaktayız diye mi bilmem korkuyorum biraz sanki.özlüyorum.gözlerim dolu dolu oluyor sık sık.biz seninle yan yana hayat şahane harika.tadından yenmez.seninleyken hayat yan gelip yatmak gibi hep.gelsin limonatalar,gitsin pastalar.iyi ki varsın.sen çok şeysin.sen herşeysin.biz hiç ayrılmayalım.kıskananlar da çatlamasın.gelince birlikte uyuyalım.öptüm doyasıya.geçen yıl.

11 Temmuz 2011

haaarika

defne


Bu tatlı kızın devamı burda.maşallah diyin bakarken öperim.

10 Temmuz 2011

bu haftasonu..

o_o


o_o


imalwayshungry


red red wine you make me feel so fine.


blovesistanbul


blovescooking




empty




muffin




tartelette




sushi




sushi




imalwayshungry


fazla söze gerek yok iyiydi hoştu güzeldi.ama hep birşeyler eksik gibi sanki.bizimkilerin kocaman hissedilen eksikliklerinin ve boşluklarının yanı sıra başka birşeyler eksikti sanki.acaba nedir?

03 Temmuz 2011

dün.

Bu cuma akşamı ben paldır küldür işten çıktım ki merve ye almayı düşündüğüm hediyeyi satan dükkan kapanmasın diye.Sonra bi koşu markete gidip muz aldım ki cumartesi sabahımız pancakesiz olmasın diye.

IMG_3766


IMG_3764


Sonra biz konuşa konuşa uzuuuun uzuuun bir kahvaltı ettik ki tadı damağımızda kalmasın,iyice hasret giderelim diye.


IMG_3879


Biz dün denizin kenarına gittik ki gelecekte oturmayı düşündüğümüz yalıları seçelim diye.iyi ki de gittik.çünkü eğer gitmeseydik muhteşem fotoğraflar çekemez.nar cafe de muhteşem bir akşam geçirip oradaki solisti keşfedemezdik.hatta, bu şarkı sana olsun merve dediğimde dedemin şarkısını duyup gözlerimiz dolmazdı.kalp şeklinde patlayan havai fişekleri boğazın değişen renklerinin arasından göremezdik. biz dün iyi ki denizin kenarına gittik.merve iyi ki dün geldi.dün bizim çocuklarımıza anlatacağımız kadar muhteşem bir gündü.ben dünü çok sevdim.her gün dün gibi olsun.biz hep mutlu olalım.canımız hiç sıkılmasın.dedem bize hep böyle minik uğramalar yapsın.sarılalım.