02 Haziran 2011

burdan mektuplar1



merhaba balkabağım,
bana yazdığın yazıyı sürekli okuyorum.okuyorum ki kendimi hiçbir şey için üzmeyeyim.buraya gelmek kolay olmadı.türlü kararsızlıklar,endişeler,olur mu acabalarla kendimi burda buldum.ilk günler hiç kolay değildi.1 haftayı atlatmak oldukça zor oldu hatta.sizden ayrılırken senin yüzüne bakmadım.arkandan gidişini seyrettim sadece.arabaya bindiğimde de bir süre iyiydim.ama sezen aksu'nun şarkılarını dinlemeye başlayınca kocaman bir damla düşüverdi.sonra bir tane daha...baktım olmuyor mendil çıkardım.kafamda on milyon düşünce ve iç sıkıntısıyla geldim buraya..şimdi hala öyleyim ama ilk günler ki kadar değil.ama beni bilirsin ota boka sıkılmak için yaratılmış bi bünyem var.ve yine bilirsin ki bu tip konular hayatımın belirli dönemlerinde sorun oluşturmuştur.alışmaya çalışıyorum.hepinizin verdiği destekle çok çok daha iyiyim.ne yaptığımı pek bilmiyorum şu sıra ama bir yandan hayal kurmaya devam ediyorum.bizi çok mutlu eden o hayalleri kurmayı bırakmıyorum.birlikte geçireceğimiz güzel haftasonlarını düşünüyorum.ve bir yandan da değişmeye çalışıyorum.daha kendinde bir ben olmaya özen gösteriyorum.pozitif olmaya çabalıyorum.herşeyin en güzel olduğu günlerin çok yakında olduğunu hissediyorum.sizleri özlemeyi bırakamıyorum.buralarda hava çok sıcak.ve benim en zorlandığım nokta meteo.rolojiye girip havaya bakmak.bilirsin bu senin işindir.
hasretle.
bahar..

Hiç yorum yok: