07 Mayıs 2011

vay arkadaş.

ben anladım ki birşeylere tek başıma karar veremeyecek kadar küçüğüm.ya da ben böyle hissediyorum bilmiyorum.ya da salağım bilemiyorum.ya da ne istediğimi bilmiyorum.olayı bu kadar büyütmeye de lüzum yoktur belkide.başkası olsa çööööt diye karar verir.ama benim için zor şeyler bunlar ve bizi daha doğrusu beni bu hale getiren şey aile faktörü.bu kötü birşey değil.aileye bağlı olmak güzel birşey.en zevk alarak geçirdiğin vakitlerin çoğunluğunun onlarla olması harika.


insanlar bence gruplara ayrılıyor.1 aileye aşırı derecede bağlı olanlar.2 aileye bağlı olup mantıklı olanlar.3 hayatta hiçbirşeyi sallamayanlar.ben birinci seçenekte olabilirim.ağzımda yine bir yara çıktı.kendimi sıkmadığımı zannerderken ağzımdaki yara "sen öyle zannet aptuş" dercesine canımı yakıyor sağolsun.


hayatımızda baya birşey değişti düşününce mesela artık okula gitmiyoruz,hayatımda en sevdiğim insanlardan birini kaybettim, artık arkadaşlarımla eskisi gibi bir araya gelemiyoruz.çalışma hayatının getirebileceği mallıklarla az da olsa karşılaştım, eskiye göre daha çok düşünüyorum, fazla düşünüyorum.en çok düşündüğüm şeyse ben ne olacağım?


ben biraz tembelim.birisi benim yerime karar versin şimdi yapman gerekenler şunlar 2 ay sonra tekrar konuşalım desin.aaa evet yaşam koçu arıyorum.parası neyse vericem.


hayat zor değil aslında zorlaştıran bizleriz.herşey çok kolay.ama ben şu an omuzlarım çökük duruyorum.ne yapmam gerektiğini bilmeden.aslında olay gerçekten bu kadar karmaşık değil.olay çok basit.life is simple.simple is the best derler.neyin benim için doğru olduğuna ben nasıl karar verebilirim ki?askere gitmek.evlenmek.gibi mi?şu an ne dediğimi anlamıyorsunuz biliyorum.iyice zırvaladım farkındayım.ama ben kendi içimde konuşuyorum şuan isterseniz burdan sonrasını okumayın.


düğündür dernektir.sevinçtir mutluluktur.stabil dir.nasıldır?bu arada kafayı evlenmekle bozmuş bir grup insan var.allah yardımcıları olsun.hayır evlenenlerden bahsetmiyorum.kafayı evlenmekle bozanlardan bahsediyorum.


korku var korku.ama haklı bir korku.sinirlerim çok bozuk.belki de doktora falan gitmeliyimdir?sinir hastası:)aslında gerçekten hiçbir şey bu kadar karışık değil gerçekten.rahat ol rahat.şanslı masa beni bulsa yüzyılın reytingini kırarız eminim.tiyatrocu mu olsam?ben neyi seviyorum lan?


o gün tam bir köylüymüşüm.bitane güzel fotoğrafım yok.kendime bir fotoğrafçı tutucam.şişkoluk kanımda var.şu kollara bak maşallah.rejime başlayım bari.bak bu hiç zor bi karar değil.karar verdim yihuuuuu!şu hayatta dinlemeye en tahammül edemediğim insan feridun düzağaç.evet.

benimkisi ne kafası?çerkez tavuğu kafası.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:D


(özgür)

basak dedi ki...

pazar buluşup sadece seni konuşalım bence.. kaybetmeden :)) görüşemiyoruz eskisi kadar ama seni çok seviyorum.. valla