23 Mayıs 2011

ben hep piyano çalmak istedim.

twitter dan takip ettiğim sevgili masterchef tuğsan'ın bugün tavuk but yapası varmış.içimden senin tavuk butunu yerim demek geliyor ama neyseki kendimi tutuyorum.çünkü ben oldukça terbiyeli bir insanımdır.aslında senin tavuk butunu yerim demek terbiyesizce değil.ama biraz ilginç bir etkisi var.ya da şöyle demeliyim belki de; sevgili tuğsan senin pişirdiğin tavuk butu afiyetle yerim.nasıl?daha makul.ama benim içimden direk senin tavuk butunu yerim demek geliyor.neyse...
evet sadece bunları demek için girdim buraya.evimde kullanmak için yumurtalarım soğumasın diye üzerlerine örteceğim tavşanlı 4 adet örtüm,küp şeklinde rengarenk buzluklarım ve çiçeklerimi sulamak için çiçek sulayıcım var eh bunlar da bana yeter de artar bile.ah bir de 4 adet dondurma kaşığım var.yemek yoksa dondurma var neticede.bakkalda satılıyor.ve bakkal bana çok yakın.iyi akşamlar.

Hiç yorum yok: