14 Nisan 2011

hayat beni ordan oraya savururken..

günlerim yoğun yoğun geçiyor.albüm yaptırma telaşı içerisinde bir ben.albüm yaptırmak bu kadar zor olmamalı!!kendime matbaa açacağım.her işimi kendim yapacağım.insanlara istediğini yaptırmak nedeeen bu kadar zor!!!ya da birşeyleri anlatabilmek.istediğim şeyler aşırı zor şeyler de değil.ama sonunda "yaptırana kadar göbeğim çatladı"deyiminin hakkını vereceğim.umarım sonuç tatmin edici olur.yoğun bir şekilde çekimlerimiz devam etmekte.hele ki müşterinin işi aldığındaki yüz ifadesi görülmeye değer.arkasından "bahar hanııııııım yaaa çooook sağolun muhteşem olmuuuuş"diyerek tekrar aramaları gurur verici.

yeni hastalığım telefondaki insanları anımsayamamak!telefonda sonu hanımla ve beyle biten onlarca insanın kim olduğunu bilmiyorum!onun dışında kayıtlı olmayan numaraların beni arayıp kendilerini tanıtmaları daha feci!!çünkü hatırlamam için tam olarak 10dk geçmesi gerekiyor.sadece isimleri değil herşeyi unutur haldeyim.fenalardayım.mesela şimdi de buraya ek olarak yazmam gerekenleri unuttum:)

bugün ankara da ki tüm düğmecileri erkin ben ve fatoş olmak üzere gezdik.erkin in fiyonklara bakarkenki hali görülmeye değerdi.sadece düğmeci gezmekle kalmayıp eski işyerimizi de konuşmadık değil.benim işten ayrılmamla birlikte en sevdiğim erkin ve fatoş un işten çıkması bombastik:)

matbaa açma isteğimin yanısıra otopark ve manav açma isteğim de yok değil.hani kulvarda daha başarılı olurdum acaba?

havaların güzelleşmesi,dileklerimin gerçekleşmesini dilerim.öperim.

1 yorum:

Ayse dedi ki...

matbaa için daha ideal bir zaman olamaz baharcım, sen bu konuyu cidden düşün :)