27 Şubat 2011

life goes easy on me.most of the time.


bugün giydiğim tişörtümün üzerinde cross your fingers you're gonna be lucky yazıyor.bayadır giydiğim bu tişört üzerindeki yazıyı daha bugün ütülerken farketmem ilginç tabii..aslında böyle şeylere dikkat ederim genelde.ama bugünün anlamına güzel gitti.bugün benim iş yerindeki son günüm.nerde nezaman işe başlarım bilinmez ama çalışma arkadaşlarımdan kopmayacağım bir gerçek.şurdan ayrılırken en üzüldüğüm nokta da onlardan ayrılacak olmak başka birşey değil...
erkin le yanyana masalarda oturup birbirimizle gtalkta konuşmamızı,fatoş 'un beni her gördüğünde bahar senin o saçını başını yolarım demesini,yavuz abi nin bahar hanım günaydın diyerek sabahları beni karşılamasını ve daha birçok şeyi özleyeceğim.birbirimizi kırdığımız olmuştur belki ama hiçbirini hatırlamıyorum.şurda 1buçuk yıla yakın çalıştığıma kim inanır?zaman çoook hızlı ilerledi.
gönül isterdi ki ayrılmayalım.çünkü ben işimi de çalışma arkadaşlarımı da çok seviyordum bu bir gerçek...yeni maceralarımı bekleyin..
not: fotodaki kadar çirkin değilim.gerçekten!

4 yorum:

burju dedi ki...

yeni maceralara başlamanın ilk günü...ben de o günü bekliyorum, son günüm olsun işimde ve yeni heyecanlara başlayayın ahhhh...dertlendim:(

cometa dedi ki...

canım kardeşim,
hayatımızda kırılma noktarını yaşadığımız şu günlerde biliyorum ki, harika işler başaracağız, hatta herkese inat filmimizi bile çekeceğiz, gerekirse bir müzik grubu da kuracağız:) biliyorum.
seni seviyorum.
öpüyorum. akşam evde görüşürz

Adsız dedi ki...

mantıklı mı bilemiyorum bi an hiç görüşemeyeceğiz gibi hissettim yine de bi kaç soru oluştu şimdi ben kimi kızdıracağım, bi daha o doppio(bunun gibi bi çok şeyin nası yazıldığını kime soracağım)ne zaman yiyeceğim, eski çiftlerimiz sensiz ne yapacaklar, en kötüsü yalnız kaldım sanırım alışmışız baya birbirimize..
şansın bol olsun..

BahaR dedi ki...

Burju;hakkında hayırlısı olsun..takma kafaya herşey olacağına varır inşallah...

cometam ay lav yu so maç.

erkin,çok acıklı yazmışsın!!bi fena olduum:(