21 Şubat 2011

i'm a sister, trying to make a good impression.


Efendim üzerinize afiyet belim bir tutulmuş bir tutulmuş.ömrümde başıma böyle birşey gelmedi.
dün gece merveciğim sağolsun oldukça eğlenceli bir gece yaşattı.sürekli nezaman uyuyacaksın demesinden bu geceyi benim odamda geçireceğini anlamalıydım zaten.gecenin 1 inde onun odasından benim odama o yatağı her taşıyışımızda altıma işiyorum gülmekten.gülmekten ellerim tutmuyor. yatağı kaldıramıyorum.Bir yandan da annemlere ses olmaması için verdiğimiz çaba görülmeye değer.odamın küçüklüğünden yatağın odama sığamayışı da oldukça trajik.
yattıktan sonra bahar yüzün bana dönük uyu,bahar elimi tut,bahar o ses neydi?(gerçekten bi sesler oldu)huzurla uyuyan ben bile korkar oldum.tüm bunlara rağmen gayet sabırlı bir şekilde her dediğini yapmam benim üşütüklüğüm.
bu gece halamla kurabiye pişireceğim nişan için..sabahlar olmasın...öperim.

6 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

sağdaki sensin de soldaki merve mi çıkaramadım?

BahaR dedi ki...

yes yes:)

basak dedi ki...

benim için yoruluyor oluşun ve benim hiiiç yardım edemeyişim içimi burkuyor

BahaR dedi ki...

deli misin be.40 da yılda bir nişan oluyor.mevzu-bahis etmem.

Felicity dedi ki...

o uzerindeki tisortten benim de vardi! hatta hala var :)

BahaR dedi ki...

ay muhteşemdir o tişört.benimki durmuyo:(