21 Şubat 2011

aaa azarladı beni resmen.

5 yorum:

Ayse dedi ki...

Haha süpermiş bu!
Kaçırdın işte Bahar! Başvuranlar işe girdi CEO oldu. Herkes Miami'de yazlık aldı, balkonunda martini içiyor. Kaçırdın işte!
Hey Allahım.

bellatrix dedi ki...

Hahaha :D Hastayım ayar veren sms'ler ve maillere. "Sana ne ulan, anam mısın babam mısın" diye cevap atıyorum, please do not reply to this mailbox, çünkü kimse okumuyo bunları diye cevap geliyo. Pis herifler :)

BahaR dedi ki...

ayşe;hahaha öldüm gülmekten!yazlığına çağıran olursa koşa koşa giderim.

bellatrix;cevap yazmana koptum hahaha:)

Zeynep Şeker dedi ki...

hahha kahkaha attım resmenn :) buarada baharcım blogunu yenı kesfettım dogum fotograflarımı cekıyorsun ? Eger oyleyse sana bır teklıfım olacak.

Sevgılerımle
Zeynep

BahaR dedi ki...

zeynep;mailleşelim:)...