30 Aralık 2010

goodbye heartache.

Nedendir bilinmez içimde bir hüzün...yıl bitiyor diye midir?merve'nin yazısını okudum diye midir?bilemiyorum.
dün gittiğimiz cso yılbaşı özel konseri şahaneydi..12bin kişilik salonun 10bin kişi tarafından dolu olduğunu görebilmek beni oldukça şaşırttı..bu güzel çoğunluğun yaprak d.ökümü finalini izlemediğini düşünmek gözlerimin dolmasına sebep oldu.
konser bitmeden ayaklanıp koştur koştur gidenleri , konser saatinden çok geç gelip konserin geç başlamasına sebep olan vip seyircisini ve ara verildiğinde dışarı çıkanların yerine oturanları mağmaya gönderiyorum.
konseri küçükken olduğu gibi solistler çıktığında kıkır kıkır gülerek dinlemedik dün..büyümek dedikleri böyle birşey mi acaba?
ben her yılbaşında olduğu gibi yine ufak çaplı hastayım.
yılbaşı gecesi geçen yıl olduğu gibi evde huzurla uyuyor olacağım için gerçekten mutluyum.(evet yaşlıyım!!)
yılların geçmesinin bana hissettirdiği en belirgin his dedemi özlemenin azalmadığı,onunla geçirdiğimiz yıllardan uzaklaşmak..

2011 'de apaçık ortada olan bir durum var ki çok yakın iki arkadaşımı evlendiriyoruz.açıkçası bir tanesinin şokunu hala üzerimden atamadım.umarım herşey istedikleri gibi olur.
piyango biletim yok.sadece birkaç dileğim var gerçek olmasını istediğim.güzel dileklerim ve ben 2011 için hazırız.2011 lütfen beni yorma..ve 2010 bu şarkı en yakın arkadaşım billie'den sana gelsin.

not:bazı şeyleri kafada bitirebilmekmiş olay.

özlü söz:no regrets because somebody new looks good to you

Hiç yorum yok: