19 Aralık 2010

dear santa ,all i want is true love this christmas..

bu yıl; Paris'e gideceğim
Köpek alacağım
kalbimin kırılmasına izin vermeyeceğim
cep telefonunu az kullanacağım
hayal kurmaya devam edeceğim
sağlıklı olacağım
bunu çok sık duyacağım
paris'e gideceğim..?
çok eğleneceğim
mutlu olacağım
daha çok pişireceğim


çiçeği tutan ben olacağım (hahahahha)
1 lomo edineceğim.
daha çok sarılacağım(merve söz)
Fazla sorgulamayacağım.
tarz sahibi olacağım
Paris'e gideceğim. bunu söylemiş miydim??

5 yorum:

MeRaiL dedi ki...

Bu listeler hep yapilir ama yeni yilda malesef ki gerceklestiremiyoruz.. :)
Birde umarim kopeginizi barinaklardan alirsiniz.. ;)

simdide mutlu yillar..

Adsız dedi ki...

inşallah inşallah inşallah paris'e gidersin :)

mutlu yıllar

kıbırık

BahaR dedi ki...

Merail sana da mutlu yıllar...

kıbırık tanıyamadım:) ama sana da mutlu yıllaar!!

basak dedi ki...

resimlere bayıldım bahri....

Ful yaprakları dedi ki...

listeni çok sevdim ;)