14 Kasım 2010

sahilde kafka ve ben.

dün sabah çocuk doğdu.
ondan önceki gün 1 adet doğum öncesi ve bir adet doğum sonrası vardı.
ondan önceki gün bir adet doğum vardı.
bu sabah da çocuk doğdu.sabah diyorum çünkü sabah 4 e kadar hastanedeydim.
bugün bir adet doğum sonrası var.
şimdi sorular ve cevapları;
yarın iş var mı?
bence yok.
sizce italya ya gidebilecek miyim?
sanırım gideceğim.
italya da sürekli uyur muyum?
büyük ihtimalle.
bavulumu nasıl hazırlayacağım?
kaldır popoyu.
başımın ağrısı geçer mi?
akşamı bulur.
erkeklerin bazıları doğumdan sonra çekilmez olabiliyor mu?
hem de ne biçim.
bize çekilmez olmayanlarından nasip olur mu?
amin.
bizim de bir gün minik kurabiyeler sattığımız tatlı bir dükkanımız olacak mı?
evet.
son gittiğim doğum karelerini size göstermek için ölüyor muyum?
öldüm.
anneannemi ne kadar özledim?
çooooooooooooooooooook.

Hiç yorum yok: