05 Kasım 2010

Bi sn randevu defterime bakayım..

Bugün;
Sabah korkunç bir baş ağrısıyla uyandım.dün gece uyuyamamış olmam tabi ki bunun başlıca sebebi uyumam çok önemliydi çünkü
Bu akşam;
Başak'ın abisinin düğününe katılmayı planlıyorum.planlıyorum diyorum çünkü 1 adet normal doğum bekliyorum ki bir türlü olamadı gitti..uzun zamandır ilk kez bir düğüne davetli konumunda katılacağım için kendimi iyi hissediyorum:)
Bu demek oluyor ki eve geç döneceğim.Bu hiç iyi değil çünkü
Yarın sabah;
6 da Kayseri yolları taştan..Kayseri ye gidiyorum çünkü yine bir düğüne fotoğrafçı olarak davetliyim ki bu düğün sanırım 1000 kişi kadar falan olacak.bünyem bunu kaldırır mı bilemiyorum????
Yarın öğlen 1 gibi vardığım kayseri de gece 1 e kadar çekim yapacağım.
Pazar sabahı
saat 11 de ankara yolları taştan türküsü eşliğinde biniş yapıp akşam üstü 4 gibi burada olmayı planlıyorum.hah pazar günü 4 ten sonra bir de katılmam gereken bir doğumgünü var yine fotoğrafçı olarak davetliyim.
şimdi size bunları neden anlattım?hem kendim müthiş haftasonu programımı göreyim diye hem de hani bi yere çağırırsanız dolu ötesi doluyum.şu arada derede ben ankara dayken birden doğum olma ihtimali var bir de işte..aaaa bi dk bi dk 2 doğum olma ihtimali var..
şarkımız ibrahim bey'den geliyor!!tutun kollarımdan düşerim şimdi.

3 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

ay okurken yoruldum been. *-*

pommeler dedi ki...

çok feci sonrasında hafta içi izin veriyorlar mı sana
dinlenebiliyor musun bari?

BahaR dedi ki...

alle;
şimdi hepsi geçti:)yeni serüvenlerimi bekleyin:)

pommeler;
hiç belli olmuyor..genellikle alamıyorum.çok nadir..:)