12 Kasım 2010

ayran içip ayrı düşmeyelim.

beni, fıstık ezmesi jalapeno biberi ve biraz ekmekle baş başa bırakın.ben orada yaşar giderim.sabahları fıstık ezmesiyle kahvaltımı ederim.öğlene doğru ekmek arası jalapeno biberi,üzerine tatlı niyetine yine fıstık ezmesi..akşama da aynısı.ooohh...
Bu hafta bir çocuk doğdu bir çocuk doğdu ki sorma..ben daha kayser'yi atlatamamışken bu haftanın bu derece yoğun geçmesi neden?
bir türlü doğamayıp gece telefonum kulağımın altında yatmama sebep olan var bir bebek bekliyorum bir de..ki beynimde hücre falan kalmadı.saat başı uyanıp telefonuma bakıyorum.geçen pazardan beri doğacak,sen düşün artık halimi...
gitmemize şunun şurasında 3 gün birşey kaldı.neyin hazır diye bir sor.cevap yok.
merve'nin blogunda hakkımda yazdığı asılsız suçlamalara karşılık olarak buradan cevap vermek isterdim fakaaaaat kendisinden başka tanıdığım bir diğer avukat hanım yud'la hukuksal süreci başlatacağımdan dolayı şu an konuşmam doğru olmaz.
o kadar yorgunum ki her an her yerde uyumayı düşünüyorum.hatta dün gittiğim doğum çekiminde annenin toparlanmasını beklerken anneanne ve babaanneyle resmen karşılıklı uyuduk..durumum içler acısı!!halbuki bir kaç gecedir gece doğum olursa diye düşünerek erkenden yatıyorum.yaklaşık 12 saat uyumama rağmen neden hala uykum var çözebilmiş değilim.
uçaktan ne derece korktuğumu herkes bilir.evet uçak korkusu sardı tüm benliğimi.haydi hayırlısı.
bu yazıyı tamamlayıp şuraya yazdım ya...helal olsun kıyak ablaymışım.

Hiç yorum yok: