20 Ekim 2010

yağmurlu bir gündü tıpkı bugün gibi!


Bugün ıslanacağından emin olduğum yeni zara çocuk çizmelerim hiç ıslanmayarak beni nasıl mutlu ettiler bilemezsiniz.ve beni böyle havalarda bir gün bile yalnız bırakmayan lacivert yağmurluğuma da sevgilerimi iletirim.fakat yeni alınan ters dönmeyen şemsiyeme bir kaç lafım olacaktır.düğmeyle açılıp düğmeyle kapandığının farkına önceden varsaydım kafamın tam üzerindeyken yanlışlıkla düğmene basmamaya özen gösterirdim.birden kafama kapanmanla beraber sırılsıklam oldum.teşekkürler..ama en azından rüzgarda ters dönmüyorsun.bu çok önemli bir özellik..
yeni bir oyun yapılmasını talep ediyorum.oyun ankara sokaklarında yağmurun şakır şakır yağdığı bir günde geçmeli.kırık kaldırım taşlarının hangisinin üzerine bassam foşurt diye su çıkmaz oyunu bu.bence oldukça zor.
otobüste orda dolmuşta metroda ankarayada her türlü toplu taşıma aracında gözlerini üzerime dikip beni aşağıdan yukarı yukarıdan aşağıya süzen teyzeler,ablalar;deli misiniz??gözlerimle "ne var neye bakıyorsun"bakışları attıktan sonra.değil yüzüme ayağıma bile bakamıyorsunuz!haha.hayatımda hemcinslerimin beni süzmesi kadar nefret ettiğim birşey daha yok.rica ederim kendinize gelin.
yağmurdan şikayet etmeyi belki de bırakmalı.ve mevsim şartlarını yaşadığımız için sevinmeliyiz.sonbahardayız ve bunu gerçek anlamda hissediyoruz.küresel ısınmaya ne oldu bilemiyorum?
ve şimdi size gerçek bir oyundan bahsedeceğim.penguenli oyunum!oyunlardan hiç anlamam.ama konu penguenleri kurtarmak olunca kendimi seferber ettim resmen.ofisimizdeki bilgisayarın sağından girip altından çıkan arkadaşım yüce insan erkin öncelikli olarak kendi iphone una ricalarımı geri çevirmeyip crazy penguin catapult 2 yi yükledi.fakat baktım ki onun telefonunu çok işgal ediyorum.dedim bunun benim telefonumun versiyonu yok mudur?vardır.10 dk içerisinde telefonuma yüklendi ve ben de kutup ayılarının kaçırdığı bütün penguenleri bir gün içerisinde kurtarıp sağ salim oyunu bitirdim.eğer bitirmeseydim.sanırım işlerimin hepsi aksayacaktı.bir günde tüm levelları bitirmem hepimiz açısından iyi oldu.evet çok iyi oldu.öperim.

2 yorum:

basak dedi ki...

ben bir özledim böyle niyese göreli de 3 gün bile olmadı hayırdır acaba?

NOT: fotolar için teşekkürü borç bilir yeni projelerde sizinle çalışmaktan kıvanç duyarım...

BahaR dedi ki...

aaa ölücek miyim acaba?cumartesi gün 6 saat sürecek doğumgünü ve bir gün öncesinde gece 1 e kadar sürecek olan düğünden sonra kesin ölürüm zaten.