30 Ekim 2010

peanut butter tastes also nicely without any bread.

evden hiç çıkmadan ömrümün kalan kısmını hiç sıkılmadan geçirebileceğime garanti veriyorum.bir nebze sıkılmam.evi seviyorum.o da beni seviyor.
bir de fıstık ezmesi var şu sıra.o kadar çok fıstık ezmesi yiyorum ki yakında küçük bir file dönüşebilirim.aslında ayı demek geçerdi gönlümden ama fil kelimesi tip olarak daha kibar.inanın ben de çok kibar bi insanım.gerçekteeen!
fıstık ezmesini ekmeğime her sürüşümde aklıma susam sokağında edi ve büdü nün pikniğe giderken hazırladıkları ekmekler geliyor..
susam sokağı kitapları küçükken vazgeçemediklerim olduğu için annem büyüdüğümde tekrar bakabilmem için "edi kayboldu" versiyonunu saklamış.bugün o kitaba bakarken elimde olmayan diğer kitapların içindeki çizimleri aklımda tutabiliyor olmam oldukça ilginç.
Fıstık ezmesi kavanozunun dün dibini gördüm.Şükürler olsun.sabah uyandım annem bana fıstık ezmesi almayı unuttuğunu söyledi üzülerek.ben de kesinlikle almaması gerektiğini söyledim.neyseki bilincim yerinde.
bir fıstık ezmesidir gidiyor..
yaşasın fıstık ezmesi.

2 yorum:

bellatrix dedi ki...

Fıstık ezmesi deyince aklıma hep Meet Joe Black gelir; orada Brad Pitt'in hayatında ilk kez fıstık ezmesi yiyişi (ve hastası oluşu) benim gözümde ilk kez yaptığımız (ve hastası olduğumuz) birçok şeyin özetidir. O surat ifadesi filan... Oyunculuk garip bişi yav :)

BahaR dedi ki...

müthiş bir ayrıntıya değindin!resmen o sahneyi hatırlıyorum!!harikasıııın!