03 Eylül 2010

wake me up when september comes..


Veee en sevdiğim ay Eylül'e kavuşmuş bulunuyorum.eylül şahane bir serinlikle geldi.hava şu halini hiiiç bozmadan bu şekilde devam etse harikadan 5 yukarı olur.yağmur yağmıyor,güneşli ve serin.tam bana göre..
Eylül ayının en önemli anlamı okulların açılmasıdır ki bu heyecanı kaybetmek oldukça üzücü.üniversiteye gidene kadar okul açılmadan bir gün önce salak gibi bir heyecan basardı beni..üni'ye geçince bu heyecan beni bıraktı.fakat ben şimdilerde o heyecanı yaşayabilmeyi çok isterdim.
şu günlerde heyecansız bir şekilde işe gidip duruyorum..hayatımda çok önemli şeyler olmuyor.ne bileyim çok çok önemli bi sınava girme stresinde falan değilim..karın ağrıtan sınavlar vardır mesela..ben o tip sınavların sabahında yüzde 1000 ishal olurdum.annem anında bir kahve limon karıştırırdı..ya da ne bileyim lise de ki psikopat tarihçimiz durmaksızın sözlüye kaldırırdı.adamın dersine iki saat kala bana fenalıklar basardı..
böyle şeyler kalmadı şimdilerde..yaşadığım en bombastik olay geçen hafta dünyanın en zor doğumlarından birine girmiş olmam..Bugüne kadar hiç bir doğumdan böyle etkilenmemiştim.o doğumdan sonra ankara'nın meşhur kadın doğumcularından biriyle rüyamda doğumdaydık.kendisinin asistanı maalesef yoktu ona yardım etmesi gereken kişi bilin bakalım kimdi?beeeeen!!bir elimde fotoğraf makinası diğer elimle ameliyat..ve maalesef ben de hamileyim falan.sevgili doktor,bebek doğduktan sonra şimdi bebeği tekrar içeri yerleştirmemiz gerekiyor demez mi??gördüğünüz gibi bilinçaltım oldukça saçmalamış durumda..ve buna rüya demek yerine kabusun en önde gideni demek istiyorum..
Önümde 2 doğum daha var ki çakışma ihtimalleri oldukça yüksek..haftasonu için planım mütemadiyen doğuma girmek..pazar gün doğum çıkışı yemek blogumuz için çalışmam lazım.merviş istanbul'da olacağı için bana çoook iş düşücek maalesef..ee merviş e de çok iş düşüyor..bana alışveriş yapmaktan yorgun düşecek zavallı..size mutlu eylüller diliyorum...öpüyorum..

Hiç yorum yok: