10 Ağustos 2010

fotoğraflarla en özel hikaye.enözelgün.com vs..

şu çocuğun suratına
şunun gamzelerini ekleyelim.ve sigara içirtmeyelim.biraz da şişmanlatalım.ama çok değil.



ben üzerime şunları giyeyim.sıradan bir gün çünkü.bizim her günümüz böyle.şurdaki sandalyede ben otururken,böyle diyeyim..
o da böyle desin.
ben de "aah ben de sana bunları pişirmiştim" diyeyim.


bir de bunları..bunları da fırına koysam 2dk da pişer.e o da dayanamayıp böyle der tabi...
neyse..
hürriyet ik dan sonra bu ayın elele dergisinde portfolyomdan küçük bir haber yer almakta..hikayemi bunları söylemek için anlatmadım.o içimden geldi şekerim.haber olduğumu bana üşenmeden haber veren mine 'ye ve merve'ye haber ulaştıran hera'ya teşekkürler...

4 yorum:

Hera dedi ki...

güzel haberleri birbirimize vermezsek hayatın tadı nasıl çıkar:)

basak dedi ki...

bayıldım en favori yazın bu oldu uzun zaman sonra "vaay" dedim yazdığın, yaptığın birşeye daha.. gerçi yaptıklarına hep diyorum sanki :)
pek seviyorum çok seviyorum seniiii

Özgecan dedi ki...

sevimliiii:)

BahaR dedi ki...

hera,çok teşekkür ederim:)

başak;seni öperim.

özgecan;teşekkür ederimm:)