06 Ağustos 2010

bahar dinletisi.

bugün günlerden cuma..yarın cumartesi ertesi gün pazar falan..benim günlerle bir alıp veremediğim yok.hergüne alıştım ben artık.sabahları dilime dolanan şarkılarla ne alıp veremediğim ver bilemiyorum.bu konudan merve de çok şikayetçidir ki ben bile bazen kendimden bıkıyorum.sabah uyanır uyanmaz bi insanın beyninde ally mc beal misali neden sürekli müzik çalar?hem de bildiğin orkestralı falan.şarkı söylemeyi çok seven biri olarak,sabah sesim iyiymiş kötüymüş dinlemeden şakır şakır şakıyorum.fakat aklımdaki şarkılar kesinlikle bir gün önceden sürekli dinlediğim bir şarkı ya da saçma rüyalarımın etkisinde falan kalıpta dilime dolanan şeyler de değil.müslüm gürses'ten tutun,madonna'ya kadar herkes gelebilir aklıma.bu sabahki başlangıç şarkımız madonna'dan la isla bonitaydı.ama dediğim gibi bugün iyi bir gündü.bazı günler çok ağır makamlı türk sanat müziği falan da söyleyebiliyorum ki.işte o günler en çekilmez olanları.bunun yanı sıra billie holiday bile söylemişliğim vardır ki dediğim gibi sabah o sesle pek çekilir değil.aileme sabırlar diliyorum.şimdi müzik listemi açıyorum.ve uzun zamandır dinlemediğim in a manner of speaking çalıyor.daha önce de yazmıştım buraya.bu şarkının bana her dinlediğimde aynı hissi uyandırması oldukça ilginç.o günlerin üstünden günler günler aylar yıllar geçmişken damağımda hep aynı tat sevgili bloğ.ama bugünün ruh haline en ama en çok uyan şarkı sabah çok zor uyandığım için şudur.evet evet budur.seni seviyorum.öperim.

Hiç yorum yok: