09 Temmuz 2010

hayatın s.ortaç kıvamında olduğu günler...

telefonum yeni alındığında açılış mesajına "hoşgeldin yar yüreğime"yazdıran bi ablam var.daha ne isterim?ha ben de o açılış mesajını silmiyorum o ayrı bir mevzu.

bir de başak bir iş buldu.durdu durdu turnayı gözünden vurdu.

nasıl deniz ihtiyacım var anlatamam.su gibi ekmek gibi.

gözlerim alerji oldu şimdi de.hastalıklar peşimi bırakmıyor.ama yılmıyorum.ekranın sağ tarafındaki yazıları aşağıya doğru gölgeli görüyorum yine...bir fluluk söz konusu.çektiğim fotoğraflara bu şekilde çok başka boyutlar kazandırabilirim. kendime güveniyorum.

yapmak istediklerim fakat yapamadıklarım adlı bir kitap çıkartmaya karar verdim.çok tutacağından adım gibi eminim.kalın bir cilt olacaktır.okurken sinirleriniz bozulabilir.sinir bozucu şeyler kimi zaman güzel olabilir.misal y.morgül gibi.kendisini gördüğüm yerde gözümü kırpmadan izliyorum.bir tv programım olsa ilk davet edeceğim kişidir.

bugün sabah petiböğ bisküviyle çay içtim.yanımda da trt4ten nağmeler duydum.ve dedemin çayına sıktığı limonun kokusu geldi burnuma.kendimi bir pazar günü o oturma odasında hissettim resmen.

önümde doğacak yavrular var...onlar doğdukça ben yaşlanıyorum resmen.çalışılarak para kazanıldığına inanmıyorum.kesinlikle başka bir yolu var.henüz bulamadım.fakat tüm varlığımı doğacak çocuklara adıyorum.herşey onlar için..

başka ne diyeyim bloğum?öperim.

2 yorum:

cometa dedi ki...

senin yazını okumadan gittim bişi yazdım kendi bloguma sonra seninkini okudum çok güldüm. en sevdiğim blog bu ya benim.

kelime doğrulama vabla
nasıl da bildin evet ben "abla".

Adsız dedi ki...

Sizi okurken çok eğleniyorum. İkinizi de :) Sanki tanıyor gibiyim sizi. Başka bloglar da var tabii beğendiğim, ama ikiniz bir başkasınız.
Nagehan