25 Haziran 2010

özledim.

bir an gözlerimi kapatıyorum.midemde bi gıdıklanma.istanbul'u hayal ediyorum.o yazı düşünüyorum yine elimde olmadan.2 yıl nasıl geçti böyle çabucak anlayamıyorum o an.sadece hayal ediyorum.tramvay durağının tam karşısındaki kapıyı hayal ediyorum.asmalı'dayım.kapıdan içeri girdim.kafamı havaya kaldırdım.renk renk ışık toplarını görüyorum.biraz daha ilerledim.helvetia yı gördüm..kimsenin ne dediğinin anlaşılmadığı bir sürü kalabalık sesinin içindeyim.helvetia yı geçtim.sofyalı yı gördüm sonra gülümsedim.bir öğlen yediğim yaprak dolması geldi aklıma.üzerine bir de kahve içmişim sanki.biraz daha ilerledim.çin lokantasını gördüm.yediğim nefis noodle geldi aklıma..tam karşısındaki duvarlara baktım.afişlere.binbir çeşit stencillere.döndüm soldan..groove a baktım şöyle, çok kalabalıktı.sonra tam karşısındaki otto da yediğimiz pizza geldi aklıma.geri döndüm geldiğim yoldan.sola döndüm sonra.sonra sağa döndüm.karşımda starbucks..sağımda sabahları annemi arayıp alerji oldum ne ilaç alıcam diyip uğradığım eczane..yok o biraz daha yukarıda sanki..önemi yok.şimdi yürüyorum.çok kalabalık.ama ben seviyorum bu kalabalığı.hafif bi serinlik var.yürüyorum.yürüyoruz.portakallı kurabiyelerim geliyor aklıma..annemin çok sevdiği beyoğlu çikolatası..sağıma soluma bakarak geçiyorum.hiç birşey kaçırmak istemiyorum.çok mutluyum.şimdi meydandayım.bi günde gümüşsuyundan aşşağıya yürüyelim mi?ya da cihangir'e gidelim mi?ben çok özledim istanbul'u...
Not:o yaz beni İstanbul'a gönderen babama,istanbul'a göndermesi için yalvaran merve'ye,dualar eden anneme,evlerini bana açan kuzenlerime,orada staj yapan arkadaşlarıma,İstanbul nasıl geziliri öğreten Yavuz'a ve İstanbul'a teşekkürler...

2 yorum:

Yurdanur dedi ki...

Nasıl yaşıyacağım ey deniz, senden uzak?
Yanıp sönüyor gibi gözlerimde fenerin,
Uyuyor mu limanda her gece sallanarak
Altından çivilerle çakılmış gemilerin?

Ömer Bedretti Uşaklı'nın "Denize Hasret"şiiri geldi aklıma..Tüm bu yazılanları okuyunca..
Sevgiler,
Yurdanur

Adsız dedi ki...

basic

heey yeni yerler keşfetim. Yine gelirsen haber ver...