07 Mayıs 2010

şikayet ediyorum.

Sürekli şikayet eder gibi görünmek istemem gözünüzde.ama çok yorgun ve de mutsuzum.
tam 2 haftadır full olarak cumartesi pazarlar da dahil olmak üzere çalışıyorum.
bu haftasonu da çalışıyorum...
bu dünyaya çalışmak için geldiğimi düşünmüyorum.
evet çalışılınır fakat insanın kendine ayırdığı en azından bir günü olur ki o insan da kendini iyi hissedebilsin.
çalışan arkadaşlarımın çoğu haftasonlarını bir kursa giderek değerlendirebiliyorlar...
etrafımda böyle çalışan birini duymadım..siz de bukadar çalışıyor musunuz?evetse kendimi biraz iyi hissedebilirim...
insan arkadaşlarıyla vakit geçirmek şöyle dursun ailesiyle vakit geçiremez hale gelirse sinirleri takdir edersiniz ki yıpranır..
manikür yaptırmak istiyorum mesela fakat tek pazar günü de insana böyle durumlarda yetemeyebiliyor.
çünkü pazarları zaten insanlık çalışmıyor.
ama ben pazarları bile çalışıyorum.
aaaah gencim!işim ne?ama gençlik de gidiyor hani...
bugün dünyanın işini yaptım.
yarın işim akşam 9 da biticek.
evet şikayet ediyorum evet isyan ediyorum.
çünkü kendimi fiziksel ve de psikolojik olarak hiç iyi hissetmiyorum.
vücudum isyan ediyor.alarm veriyor.daha fazla yorulma diyor.
saat 8buçuk hava mükemmel.ama benim yorgunluktan uykum geldi bile...
ne trajik!!!

3 yorum:

Peren dedi ki...

keşke benim de işim olsa da cumartesi pazarları bile çalışsam. bi de sanırım mesleğini yapabiliyorsun, yani okuduğun bölümle alakalı değil mi? ama benim kendi mesleğimi yapabilmem o kadar zor ki. iş bulmak o kadar büyük sıkıntı ki.

her gününü evde geçirip de işe yaramaz, hiç bir şeyi beceremez gibi hissetmek inan çok kötü bi duygu.

bir şeyler üretebiliyosun, yeni yeni şeyler öğreniyosun, kendini geliştiriyosun.

ve en önemlisi de emeğinin maddi karşılığını alıyosun. belki az belki çok. ama elinin ekmek tutması var ya, işte insanı en zayıf yapan da, o duyguyu tadamaması. ne büyük boşluktayım bilemezsin. arkadaşlarının hayatında hep olumlu yönde değişiklikler olurken, onlar hızlı adımlarla ilerlerken, kendi hayatını yerinde sayıyor bulmak inan daha çok yıpratıyor sinirleri.

iş hayatı fiziksel olarak ağır gelebilir haklısın ama işe yaramayan birisi olma duygusu psikolojik olarak kat be kat ağır, inan.. yerinde olmak isteyenler var. onları düşün sıkıntılı anlarında. belki fiziksel olarak iyi hissettirmese de psikolojik olarak iyi hissettirir kendini.

üzülme, sıkma canını. beni düşün ;)

janset dedi ki...

Kendini yalnız hissetmeni istemem :)

Bildirmek isterim ki cumartesi ve pazar çalışıyorum. Evet bugün de çalışıyorum yarın da çalışıyorum bu hafta izin yapmadan çalışıyorum:(:(

Genelde cumartesi ya da pazar mütemadiyen herkes tatil yaparken çalışıyorum.

BahaR dedi ki...

perencim,çok çok haklısın...umarım en kısa zamanda çok çok seveceğin bir iş bulursun.çok çok mutlu olursun.kocaman paralar kazanırsın..
benim işim biraz sıkıntılı...bir türlü çözülemeyen problemler var..umarım herşey yoluna girer de ben de aslında çok severek yapacağım işimden soğumam...işten konuşma yasağı getiriyorum kendime.:)

janset;ozaman cumartesi pazar çalışanlar derneği kuralım...ya da bu dünyaya çalışmaya geldik derneği:)