04 Mayıs 2010

le fondüğ.


bloğu kullanamıyorum ben ömrümde böyle sipastiklik görmedim.iki saattir tek derdim şuraya filikten foto eklemek.ama olmuyor.yani iki fotoğrafı aynı anda şuraya nasıl blog edebilirim kesinlikle kafam basmadı.bir bilen varsa tutsun elimden.ikincisi koskoca bir yazımı sildim yanlışlıkla.sabır sabır.mouseumun olmaması mouse pad özürlüsü olmam falan falan...
şu yazıdan da anlayacağınız üzere ne yemek istediğimi bilemeden sürekli canımın birşeyler çekmesi sinirlerimi bozmakta.hacı arif bey de yemek yemeyeli sanırım 942 yıl kadar oluyor ancak canım orda yediğim fındık lahmacundan çekmekte.yalnız bir fındık beni kesmez haberiniz olsun.hal böyle olunca içimdeki iştahı evdeki bütün çikoları eriterek bastırmaya çalıştım.daldırdım içine çilekleri afiyetle yedim.eh biraz sakinleştim çok şükür.sevimli fondüğ müzü sevgili spiker kuzenimiz büşra almıştı.sağolsun pek faydalı oldu bizim için...
bugün çok sinirliyim.bilgisayarları falan parçalayabilirim aslında.ama yapamıyor insan işte.kıyamıyor bilgisayarına.iştahı bastırmayı başarıyorum da şu şiddet eğilimimi nasıl sonlandırıcağımı merak ediyorum.tokatlamak geliyor içimden bazı insancıkları.özellikle toplu taşıma araçlarındakileri.mesela bi oyun olsaydı.amaç toplu taşıma araçlarında huysuzluk eden tüm insanları tespit edip tokatlamaca olsaydı.ama bu oyun wii gibi oynansaydı.böylelikle ben de rahatlamış olurdum.
ikincisi 9 mayıs avrupa günüymüş bi yaşıma daha girdim.f.göçer geliyormuş.gelmese şaşardım.bi kere heryere 9 mayıs avrupa günü yazana kadar oturun da anneler günü yazın.ikincisi o afişlerinizdeki avrupa birliği bayrağının yıldızlarını umarsızca büyütmenizi şikayet edicem avrupa birliğine haberiniz olsun.başlatmayın avrupa gününüzden be.
alayınıza gıcığım bugün.yok size değil alınmayın rica ederim.

Hiç yorum yok: