20 Mayıs 2010

bir 112 macerası.

bugünkü bir anımı unutmadan sizlerle paylaşmak isterim.olay 112 otobüs durağında bu sabah 8:45 civarında gerçekleşmiştir.şimdi bu 112 cilerin otobüs sırasına girme anlayışları biraz kıt.olağan sırayı devam ettirmek yerine,ikinci bir sıra oluşturuyorlar.çünkü olağan sıra onlara çok uzun geliyor ve oturamayacaklarını düşünüyorlar sanırım...bu sabah ta yine aynı şekilde bir ikinci sıra oluşturuldu.arkadan normal bir şekilde sıraya giren insanlardan da otobüse sığamayıp binemeyenler olunca sıra kavgası çıktı...ikinci sırayı oluşturan uyanık ablamız,normal şartlarda sıraya giren,aslında sıranın ondan devam etmesi gereken ablamıza kocaman cüssesiyle "hoop şiişşş nolyoruz?"ayağında laflar sarf etti.diğer abla kibar bir şekilde zaten sıradan geldiğini ve bunun çok saçma olduğunu anlatmaya çalışsa da kabul ettiremedi.ve diğer abla kocaman cüssesini öne atarak kızı da koca kıçıyla ittirerek "çekil kenara benim asabamı bozma"gibilerinden bir laf etti...tabi ben bu esnada onlara göre sıranın biraz daha gerisindeydim.yani önümde yaklaşık olarak bi 20 kişi kadar vardı sanırım.neyse iki ablamız da sonuç olarak otobüse bindiler.ben de bu esnada yanıma ilişen amcanın nereden çıktığını düşünüyordum ki kocaaaamaaaaaaaaan bir çığlık sesi duydum.ve hemen yola doğru bakınmaya başladım çünkü birisine araba çarptı zannettim.düşünün ne kadar büyük bir çığlıktı...ama bir de ne göreyim?otobüsün içinde bu ablalarımız saç saça baş başa.kıyamet kopuyor resmen...güler misin ağlar mısın?tabii bu durum en çok nedense beyleri güldürdü...olayın sonucunda eğer benimle bir görüşme ayarlansaydı,ben kim haklı kim haksız tek tek anlatırdım.takdir edersiniz ki sürekli aynı saatlerde çıktığım için hep aynı insanlarla karşılaşıyorum.bu ikinci sırayı oluşturan abladan ben herzaman köşe bucak kaçarım çünkü kendisi haftada 3 defa falan kavga çıkartır.ömrümde gördüğüm en şer koca cüsseli insanlardan biri.şimdi ben isterim ki şurdan biri desin ki "ohaaa bahar ben de oradaydım,gördüm ben de"güzel olurdu.hoş5 ederdik falan...neyse aşk-ı memnu devam ediyor...:)

2 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

Sirf o sira scmaligina muhatap olmamak icin 114 bekliyorum Ben mumkun mertebe. Hele bir de paralı gelirse ucarak gidiyor süper oluyor.

BahaR dedi ki...

doğru diyorsun şekerim..fakat nedense ben hep 112 bekliyorum...