06 Nisan 2010

tepedeki çimenlikte yalın ayak dolaştım.



bugün baskı almaya gitmem gerekti.kısacık minicik bir yolculuk yaptım tunalıya doğru.fakat bu küçük yolculuğum sanki tatile çıkmışım hissi yarattı bende.hava o kadar tatlı ki ofise dönerken ayaklarım geri geri gitti resmen.yağmur yağacak diyen meteorolojiye kızmadım içimden.sürpriz yapmak istediler herhalde diye düşündüm.kulağımda müziğimle kuğuluya kadar yürüdüm.bir vitrinin içindeki filamingoları görüp sevindim.filamingolar filamingo pastanesindeki muzlu dondurmayı hatırlattı.geri dönüp almaya üşendim..Kolsuz bluzlarıyla fink atan ablaları ve teyzeleri biraz garipsedim. gitmek istediğim pasta kursunun önünden geçerken otobüsten inip içeri girmek istedim.ofise döndüğümde herşey gri olucak sandım.ama bu yolculuk bana okadar iyi gelmişti ki pembelerle mavileri görmeye devam ettim.arada sırada böyle çıkmak lazım sanırım.şimdi size sesleniyorum.evet size.hayır siz üstünüze alınmayın.onlara söylüyorum işte.günümü bozmayın.isteseniz de bozamazsınız.sevdim ben bugünü.öptüm sizi.
küçük yolculuğumun son anlarında kulağımdaki müziği dinlemek için yukarıya tıklamayı unutmayın.bi daha öptüm.

Hiç yorum yok: