27 Nisan 2010

seni çok özlüyorum.

onunla tanışmamımız 2008 in temmuz ayına denk geliyor.istanbul'a gidebilmem için ona ihtiyacım vardı.böylelikle tanışmak durumunda kaldık.ilk zamanlar birbirimize karşı çok saygılıydık.herşey gayet düzeyliydi.seviyordum onu.onun da beni sevdiği hiç problem çıkarmamasından belliydi.bazen ona çok yüklendim.alttan aldı aldırış etmemeye çalıştı.2 sene, bi birliktelik için hiç de az bir zaman değil.ama keşke herşey başladığındaki gibi devam etse..onunla beraber olmak hiç ağır gelmedi bana.bazen onunla olmaktan ve onu taşımaktan yorulduğumu hissettim ama önemli değildi.fakat zamanla o da yoruldu ben de birbirimizi haliyle yıpratmaya başladık.yeri geldi sabahlara kadar yanımda durdu.sıcaklığıyla ellerimi ısıttı.ama ben dün ona öyle bi hareket yaptım ki.işte o bunu kaldıramadı.kaldıramaması normal çünkü benim yaptığım da iş değil.çok kırdım onu.çok canını acıttım.oysa beni bir gün bile ortada bırakmamıştı.öyle bi bağırdı ki.arkama dönüp ne olduğuna bakamadım bile.şimdi beni affetmesi için elimden geleni yapıcam.bu olaydan sonra toparlanması çok zor.belki bir daha yüzüme bile bakmaz.ama bilerek yapmadım.gerçekten.kimin suçu tüm bu olanlar?kimsenin.kimse böyle olsun istemezdi.üzüntüden facebookumu kapattım.ona burdan sesleniyorum.özürdilerim.onu merak edenler için tık tık.

5 yorum:

mine dedi ki...

bahar sen çok gıcık bi insansın!!:))

BahaR dedi ki...

aa aşkolsun minecim:)

pyre dedi ki...

şu an hissediklerimin aynısını bundan seneler önce fight clup filmini ilk defa izledikten sonra da hissetmiştim
maşallah ters köşe senaryo yazmışsın ufak çapta..
bide daha yeni okuma fırsatım oldu blogu, cidden facebook kapattın mı??
eğer onuda yaptıysan aferim sana yapmadıysanda aferim :)
Sevgi&Saygı

BahaR dedi ki...

alicancım,yapamadım.:)ben bir facebook bağımlısıyım:(

BahaR dedi ki...

alicancım,yapamadım.:)ben bir facebook bağımlısıyım:(