29 Nisan 2010

dear work, i don't hate you.

ofisin karşısındaki okulla ilgili şüphelerim var.23 nisan günü norah jones here we go again çalarken,bugün hadise den bence evlenmeliyiz hem de bu sene adlı şarkı çalıyordu.o şarkılar takdir edersiniz ki benim dilimi dolanıyorlar ve en olmadık yerlerde şarkının sözlerini tam da bilemediğim için saçma sapan bir biçimde dilimden dökülüveriyolar.misal dün fuat abi nin yanında müşterisinin olduğunu tamamen unutup "bence evlenmeliyim hem de bu sene "diyerek içeriye girmem adamda nasıl bi etki yarattı bilemiyorum.
havanın güzelleşmesi akabinde benim güzel duygular içine girmem hoş tabii.fakat nereye kadar sürer bu ruh hali sorunsalı kafamı kurcalamakta.aynı zamanda aynı kafamın üstünde kocaaamaaan bir güneş var.tavana astım onu ben.
bir de dışarıda hava bukadar şahaneyken biz içeride donanza filminin kaçıncı bölümünü çekiyoruz bilemedim.
andımız;
işlerime odaklanmak ve hiçbir şeyi atlamamak için elimden geleni yapacağıma beni bekleyen güzel günlere kucak açacağıma,pozitif olacağıma,insanlara gülüm gülüm gülümseyeceğime and içerim.
varlığım fotoğraf çekilmek isteyen annelere-çocuklara-bebeklere-babalara armağan olsun.

Hiç yorum yok: