12 Mart 2010

sometimes i fall asleep in places.i shouldn't.

Bugün bindiğim dolmuşta şöfor beyin 1.850 lira alması yolcuların canını sıkmaya başladı.her binen "aaaaaa kaptan cumartesiden itibaren değil mi o iş?" diye sorunca kaptanımız daha fazla dayanamadı ve "şimdi yanınızda başkanı arıycam sesli görüşme yapıcam hadi bakalım" dedi.önce başkanın numarasını başka birinden alması gerekti.telefona çıkan kıza "ver kız muammer abiyi" dedi.ardından muammer abiğ bir güzel numarayı verdi.buraya kadarki olan kısım bildiğiniz konferans şeklinde sürüyor.ben arkadan "muammer abiğ naber nasıl işler" desem muammer abim duyucak,o vaziyetteyiz.ardından başkanı aradık.kaptanımız aradı demem yanlış olur.çünkü beraberce yapıyoruz herşeyi.herkes pür dikkat başkanın ağzından çıkacak lafa bakarken ben dolmuşun otobüsten 100 kat hızlı olduğunu düşünüyorum.kaptanımız başkanla olan kısa selamlaşmasının ardından sorar "başkanım biz nezaman geçtik eski düzene" başkan cevap verir bu sabah itibarıylan geçtik kardeşim"kaptanımız burdan sonra başkanla dertleşmeye başladı."sabahın 9undan beri ben bunu anlatmaya çalışıyorum benim sesim kısıldı" falan falan. ardından çok büyük bir işi becermişcesine bize dönüp gördünüz mü diye sordu.yolcular da duyduk ama o sizin üstünüzün hatası falan diye olayı uzattılarda uzattılar.fakat telefon görüşmesinin ardından binen yolcuların tekrar sorması üzerine kaptanımız 94 yılından beri yaptığı bu mesleği bırakmaya karar vermiş olabilir.
bu "güzel"cuma akşamında evdeyim.moralim bozuk.bu aralar bu hal ve vaziyetten pek çıkabilecekmişim gibi gelmiyor.elimde olsa herkesi dövebilecek durumdayım.hayalimde ben kocaman bi dev olmuşum herkesin üstüne basarak yürüyorum yollarda.otobüsleri dolmuşları ezerek geçiyorum.herkesi,beni sinir eden herşeyi eziyorum.güzel oluyor.bi de kafama kitabım takılıyor.şimdi gidip onu okuyacağım.sonra da uyuyacağım.yarın iş var.gitmeye can attığım bi doğumgünü partisi var.o yüzden yarın erkenden işe gitmeliyim.evet.çok istiyorum o partiye gitmek.evet.şu marşmelovlar kadar mutlu olmak istiyorum.

2 yorum:

Zuzu dedi ki...

Ben bugün otobüse bindim, yeni(1 ylt) tarifeden aldılar ücreti. 13 Mart sabahı eskiye döneceğiz dedi muavin.
Demekki dolmuşçular ve otobüsçüler farklı karar almış.
Her neyse, zaten İ. Melih yaptı yine yapacağını...

BahaR dedi ki...

ne yaptıkları belli değil ki şekerim:)ben hiç anlamıyorum vallahi...