30 Mart 2010

saçma sapan yazılara örnek olsun.



saçlarımda bir kaç beyaz telle karşılaştım.şu 3-4 ayda olmuş olabilir mi bu?yok artık lebron james dediğinizi duyar gibi oluyorum.ben de diyorum içimden.saçlarımdaki akları takacak durumda değilim.bu ara aklıma nedense çok fazla küfür geliyor.hayır sanmayınki ben küfür ederek konuşurum hiç de değil.ancak içimden bazı bazı küfür ederken yakalıyorum kendimi bi anlam veremiyorum.hayır özellikle birine de etmiyorum.hatta hiç kimseye etmiyorum.bunun psikolojide yeri nedir bilemiyorum.kitabımın bittiğinin haberini vereyim sizlere(sahilde kafka)kitabımın son sayfalarını okurken odamda birşeylerin devrilmesi üzerine attığım çığlığı ve kitabı elimden fırlatıp atışımı,bilgisayar başındaki merveyi korkutuşumu görmeliydiniz.Kitabı ben kesinlikle merve'nin anladığı gibi anlayamadım maalesef orası da ayrı bir konu.
bu aralar çok fazla şey pişirememenin verdiği üzüntüyü anlatamam.fakat maalesef vakit olmuyor olmuyor olmuyor.ha geçen gün aldığımız sipariş üzerine yaptığımız kurabiyeleri unutmamak gerekir.gördüğünüz gibi işleri büyütüyoruz yavaştan yavaştan.
fotodoki kutucuk kafaların hikayeleri hayatıma renk katıyor resmen.onları seyretmeye bayılıyorum.beni anlatıyorlar sanki
şarkımız eskiden çok sık dinleyip şimdilerde unuttuklarımdan.bana yine istanbul'u hatırlatanlardan.kendimi eskiden radyoda,hangi frekans olduğunu hatırlayamadığım gönül dostları diye konuşan kız gibi hissettim.sesi hala kulaklarımda.kendisine katiyen tahammül edemezdim.neyse sevgili gönül dostları bu şarkı sizlere gelsin.hah.

5 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

gönül dostu füsun- süper fm ;))))

mine dedi ki...

o kutucuk kafalar beni depresynlara sürüklüyo bahar! bu kadar üzgün olunamaz.. aynı zamanda da sevimli. enteresan konbinasyon:)

BahaR dedi ki...

aaay allegra'nde nası hatırladın!!füsun yahu haha..

mineko o kutular benim ruh halimi yansıtıyolar:)bana neşe veriyolar.psikolojim çok bozuk sanırım?

gaye dedi ki...

kutucuk kafalar süperler :))

mine dedi ki...

kombinasyon demek istemiştim, klavyenin azizliğine uğradım:)
baharım faysalım psikolojini masaya yatıralım kurabiye yerken?:)