12 Mart 2010

sabahlarımız güzel olsun.

Dün için ajandama süprizli bir gün diliyorum yazmışım.nitekim öyle de oldu.Haber turk gazetesi minicik bir köşesini bloguma ayırmış.saçma sapan yazı mazı dinlememiş almış koymuş.emelo haber verdi.ben gittim gazete aldım.mutlu oldum.emelo 'ya teşekkürlerimi sunuyorum.
Bugün işe düzgün bir tipte geldiğim için lütfen tarihe geçsin.saçlarımı fönledim.babetlerimi giydim.akşama ne hale gelirim bilinmez.bir de farkettiniz mi bilmem hava artık geç kararmaya
başladı.işte ben de dertli dertli yazın nasıl işe gidebiliyormuş insanlık onu düşünmeye başladım.hayırlısı.şimdi mükemmel müzik cdimi dinliyorum ve çalışmaya başlıyorum.öpüyorum.

12 yorum:

comet dedi ki...

hemen koşmalı, gazeteye bakmalı ve "ünlü" bi' bloggerla konuştuğum için şanslı olduğumu bi kere daha aklıma yazmalıyım.

hava şahane!

BahaR dedi ki...

g.o.p ta güneş yok:(cumanın güneşlisi makbuldür.

comet dedi ki...

or-an'da güneş yok, hava kapalı ama yine de babet giydiyse insan, güneş zaten içerde bi' yerdedir. :)

hedonistt dedi ki...

comet; her yerden çık karşıma! :))
bahar; tebrikler şahane :)

basak dedi ki...

insan arar haber verir merak ettim

BahaR dedi ki...

mütevazı bir ünlüyüm ben!!:)lütfen başak.10 ocak ta da çıktım biliyorsun.2 ayda bir çıkıyorum bundan böyle...

Cube dedi ki...

ne güzel bir haber, gerçekten sürprizli bir gün olmuş ;)

BahaR dedi ki...

hedonistt;teşekkür ederim..
cube;gerçekten de öyle oldu,öperimm

emelo dedi ki...

etkili medya takip hizmetlerimiz devam edecektir...

BahaR dedi ki...

:)

Allegra'nde dedi ki...

gazetenin fotoğrafını bekliyorumm :)

BahaR dedi ki...

göstermeye çok değmez küçücük:))