02 Mart 2010

hadi yavrum dön dolaş yine bana gel.

Bu akşam "öylesine bir dinleti"ye gittik.beni bilenler bilir benim ufak çapta bir utanma hastalığım vardır.böyle tiyatro olsun,opera olsun benim o hastalığımın depreşmesine sebebiyet verir.bundan önceki opera deneyimlerimden pek haz etmediğimi söyleyebilirim.ancak bu akşamkini okadar çok beğendim okadar çok beğendim ki ilginç hayaller peşinde koşmaya başladım.şimdi ben diyorum ki ben de şu yetenek sınavlarına girsem bunun okulunu okusam benden öyle ses çıkar mı ki?hayır bak sesim fena değil.gerçekten diyorum.bitek bana da güzel gelmiyo valla bak duyanlar beğenir.karaokeye falan gittik mi inletirim,elimden mikrafonu bırakamam.ama popçu olamam.karar verdim ben de opera sanatçısı olmak istiyorum.yalnız benden sıksan o ses çıkar mı ondan emin değilim işte.e şimdi akşam oldu deneyemedim haliyle apartman ayağa kalkmasın,komşular havar olmasın diye.ayrıca henüz o sesi çıkarmaya hazır hissetmiyorum kendimi.hissettiğim an sizin eve kadar gelebilir sesim hazırlıklı ol.tabi bi de enstrüman çalmak gerekli ki o da ben de yok.zaten benim bu hayalim hadi taş çatlasın 1 hafta sürsün.ben sonra yine kurabiyecilik-pastacılık hayalleri kurmaya devam ederim.ama olsaydı fena mı olurdu ya?alkışlanmak dünyanın en güzel şeyi olsa gerek.alkışlarla yaşamak istiyorum ben de..sen beni bırak,bu oyun güzeldi sen de git.bakış açın değişecek göreceksin.hadi uyuyorum ben.yarın iş var...bi de yarın tiyatroya gidicez.çok sosyaal bir hafta.öptüm.

4 yorum:

Cube dedi ki...

Bende operadan hazetmeyenlerdendim ama bu yıl takip etmeye başladım ve çok eğlenceli geçiyor, haftaya 4.Murat'tayız, gel bekleriz ;)Hangi tiyatroya gidiyorsun?

BahaR dedi ki...

tiyatroya gidemedim maalesf.fakat merve gitti çok beğenmiş...geç kalanlar.mutlaka ben de gidiceem..

Cube dedi ki...

ewt bugün okudum, gitmiş, sıra bizde :)

Adsız dedi ki...

Benim kuzenim sahnede!
e