14 Mart 2010

gel de bir çorba yap bana.

dün o çok gitmek istediğim doğumgünün son dakikalarında kendimi biraz kötü hissetmeye başladım.gözüm bulanık görmeye başladı.ve kullandığım kelimelerin hiçbir anlam bütünlüğü yoktu.söylemek istediklerimi bir türlü toparlayıp anlatamadım.kullanmak istediğim kelimelerin yerine hep saçma sapan başka şeyler söyledim.sonra birden sağ elim uyuştu.işte o anda çok korktum.bayılıcak gibi oldum.yanımdaki arkadaşıma söyledim.sağ elimi bir türlü kontrol edemedim.sürekli titriyordu ve uyuşuktu.birlikte arabaya bindik.benim belirli bir yere kadar bırakmalarını oradan babamın alabileceğini söyledim.sağolsun erhan beni yalnız bırakmadı,babam gelene kadar benimle bekledi...sonra babam geldi.ona da anlattım.eve geldik.duş almak istediğimi söyledim.başım çatlamak üzereydi.elimin uyuşukluğu hiç kalmamıştı.hiç bir güç beni yerimden kaldırıp hastaneye götüremez zannederdim.ama o kadar korktum ve ağrı okadar şiddetlendi ki ne yapacağımı bilemedim.üzerimde hello kitty li pijamalarımla Medi.cana hastanesine yola çıktık.hemen tomografim çekildi.yarım saat içinde tomografi sonucum geldi.nöbetçi doktor tomografimde görünen birşey olmadığını söyledi.tam gider ayak ben yine konuşurken saçmalayınca doktorcum kan tahlilinede gerek duydu.yapılan kan tahlilleri sonucunda beyaz küre sayımda bir artış gözlemlediklerini söylediler.ancak önemli bir durum olmadığını başağrım ve el uyuşukluğumla bi ilgisi olduğunu düşünmediklerini söylediler.doktorcum böyle durumlarda sabaha kadar müşhade altında olunması gerektiğini söyledi.biz de ne yapacağımızı bilmez bir şekilde düşünürken odaya başka bir doktor amca geldi.beni o da muayene etti.ve eve gitmem için bir sakınca olmadığını söyledi.yatağından kalkıp gelen doktor amcaya saygılarımı sunuyorum.popomu iki tane iğneyi yemiş bulunuyorum.fakat ağrım okadar şiddetliydi iğnelerin hiçbir yararı olmadı.sonuç olarak doktorlar belirli bir teşhis koyamadıklar.doktor amca ileriki günlerde tekrarlayan bir durum söz konusu olduğunda tekrar gelmemi söyledi.ozaman nörolojik başka testler uygulanacakmış.fakat psikolojikte olabilirmiş.hatta belki de boyun fıtığı dahi olabilir.bu ihtimali de göz önünde bulundurarak en kısa zaman içerisinde boyun filmimi de çektirmeye karar verdim.teyzeme kalırsa ben sürmenaj olmuşum.o da ayrı bir konu:)hiç kendime birşey olucak diye korktuğumu bilmem.ilk defa çok korktum.geçmişolsun bana...

13 yorum:

DoDo dedi ki...

çok, çok geçmiş olsun hem de! iyi bak kendine, anne gibi "vah vaah,"ladım yazını okuyunca :(

emelo dedi ki...

Cok gecmis olsun canim, bence de boyunla ilgili bir problemdir, boyun fitigi olmasa bile boyunda kas sertlesmesi olabiliyor. Sonucta bilgisayar basinda cok vakit geciriyorsun isin nedeniyle. En kisa zamanda iyilesmen dilegiyle!

gülş dedi ki...

çok geçmişler olsun baharcım, umarım kötü bir şeyin belirtisi değildir, yorgunluktan, bahar sersemliğinden falandır. ama emelo'nun dediği de mantıklı gibi sanki :) çok dikkat et kendine, seviyorum seni çok!

Butterscotch dedi ki...

geçmiş olsun bahar =(

Peren dedi ki...

boyunla ilgili bi problemdir canım. baş ağrısı da yapar o. uyuşması falan ondandır. stresin yorgunluğunla birleşmiştir. dinlen biraz. geçmiş olsun.

onur dedi ki...

Çok geçmiş olsun Bahar. İhmal etme boyun filmini..

BahaR dedi ki...

hepinize teker teker teşekkürlerimi ediyorum.çok tatlısnız hepiniz.sarılıyorum tek tek öpüüyorum!!

Cube dedi ki...

çok geçmiş olsun, umarım bir daha tekrarlanmaz.

Hera dedi ki...

migren olmasın! kardeşim de aynı sorunla hastaneye kaldırıldı, sonunda migren çıktı. şimdi tedavi görüyor ve başı hiç ağrıyıyor.
bence bunu da düşünün.

gaye dedi ki...

kendine dikkat et, geçmiş olsun :(

pyre dedi ki...

geçmişler olsun efenim
umarım tekrarlanmaz diğer testlerden de herhangi bi şey çıkmaz böyle bi anlık yorgunluk ve stresten dolayı gelip geçici bişey olarak kalır.

Ayse dedi ki...

çok geçmiş olsun bahar!!!

hemen hemen iyileş. hepi hepi b ol!

BahaR dedi ki...

sizlere de çok çok teşekkür ediyorum.sarılıyorum.öpüyorumm!!