10 Mart 2010

ben her bahar aşık olurum şarkısını dinliyorum.


Günaydın.
Bugün otobüsten gördüğüm o pembe laleleri görseydiniz sizde benim gibi huzurlu olurdunuz.ajandamın bugününe sakin bir gün diliyorum yazmışım umarım öyle olur.Starbaks bardağı içi doluyken değil de içi boşken sanki daha güzel.Masamın dağınıklığının kusuruna bakmayın.
evden işe gelirkenki süre içinde saçlarım ne oluyor da dağılıyor anlamış değilim.saçlarım mütemadiyen dağınık.Şu fotoğraftan saçlarımın dağınıklığını az da olsa tespit edebilirsiniz.şimdi siz onu tespit edin diye mi koydum hayır.ben bu fotoğrafımı beğeniyorum.evet.merve çekti fotoyu.bazı blogcuların fotoğraflarını görünce hayal kırıklığı oluyor ya bende, daha önce de söylemiştim.acaba siz de benimkini görseniz olur mu böyle bi hayal kırıklığı merak içerisindeyim.Bu foto sevgililer günü partisi çıkışında çekildi.yalnız parti çocuklar içindi dikkatinizi çekerim.izleyicilerimin merve den az olması beni çileden çıkarıyor.bir el atın da 40 a ulaşalım bari.evet böyle de çingeneyim.evet.Bu saçma yazıyı sonlandırmanın vakti geldi.verdiğim rahatsızlığın kusuruna bakma.

6 yorum:

Hera'ca dedi ki...

boşver takipçilerinin sayısı önemli değil.
önemli olan 3-5 kişi de olsa, gerçekten merak ettikleri için bloguna bakmaları, okumaları ;)

cometa dedi ki...

çingenelik yaparken beni katmasan bari.

BahaR dedi ki...

Hera amaç nabız yoklamak:)

mervişcim.seni hayatımın her anına katarım.öperim.

basak dedi ki...

40. ben olacağım sanırım bahri bugüne kadar gizliden takip etmişim hoşgör...

emelo dedi ki...

Baharcım, hemen 11 Mart tarihli (bugunun haber turk gazetesini al- sayfa 22'ye bak. Solda asagıda Cıkmayalım odalardan biye bir baslık var - ve senin blogun orada yayınlanmıs! Bak bakalım..
Bir onceki yazın yani :)

BahaR dedi ki...

aaaaa çok teşekkür ederim haber verdiğin için:)süpersin:)