22 Mart 2010

and birds fluttered around her,writing "yes" into the sky!!


İt's complicated daki gibi bi dükkanım olsun istiyorum.inanın fazla birşey istemiyorum.o dükkanın içinde ben mükemmel pastalar pişirdiğimi hayal ediyorum.(merak etme merve hamurun bir ucundan da sen tutuyorsun.)sonra şu an danny brillant dinlediğim için hayalimin içine o da dahil oluveriyor.birden mükemmel bir şekilde dans etmeye başlıyoruz onunla.Pastalarımızdan yemeye gelmiş o da.çünkü çok ünlüyüz.

hastalığımı soracak olursan.aynı şiddetiyle olmasa da devam etmekte.

şu havaların değişmesi içimdeki kelebeklerin ayaklanmasına sebep oldu.enerjimin değiştiğine eminim.fakat beni zorlarsan bu enerjimi kötüye kullanırım haberin olsun.

evet bir de sürekli istanbul'u düşünüyorum napıyordur diye...sevgilim olsa bu kadar düşünmem.

Merve'yle çok yakında yepyeni bir blogla karşınızda olacağız.yaptığımız yemekleri ve tarifleri buradan bulabileceksiniz.ben sizin yerinizde olsam çok heycanlanırdım bunun için.ben heyecandan çatlamak üzereyim zaten.
ve şu hesap makinaları benim parmaklarıma nasıl da yakışırdı..

3 yorum:

mine dedi ki...

ben şahsen heyecanlandım, tarifleri bekliyorum büyük bi merakla:)
ama lütfen şeker hamurunu, ya da mesela kalıpları nerden aldığınızı da söyleyin sır değilse ki şekli bozuk olmasın di mi:))

DoDo dedi ki...

1. blogunuzu heyecanla bekliyorum.
2. istanbul da seni düşünüyormuş bugün söyledi bana, "mevsim olarak bahar geldi ama ankara'daki bahar'da kaldı aklım," dedi. haberin olsun.
3. birçok kadın "ay şu yüzük ne yakışırdı parmağıma," tarzı cümleler kurarken senin bunu bir hesap makinesi için kurman beni çok güldürdü :)

BahaR dedi ki...

mine;sana tüm sırlarımı açıklayabilirim:)bizim senle başka bir hukukumuz var neticede:)

dodocuuuuum!!!ne tatlı yazmışsın.çok mutlu ettin beni:)parmaklarımı görsen sen de çok yakıştırırdın.hatta elime yüzük hiç yakışmaz:(nası evlenicem bilemiyorum:)ahahaha...