28 Şubat 2010

haftasonu...

bu cuma kızlarla toplaşıp casita'ya gittik.fakat üzerinize afiyet ben bu aralar pek sık cır cır olmaktayım.dışarıda yemek yediğim anda bağırsaklarım kendilerinden geçiyorlar maalesef.çözebilmiş değilim...hal böyle olunca cumayı cumartesiye bağlayan geceyi tuvalette geçirmek durumunda kaldım.işe gidemedim.2 gündür evdeyim...dün tüm günümü bir gece önceki uykusuzluğumu gidermek amacıyla uykuda ve tuvalette geçirdim...bugün ise 1990lı yıllardan kalma "Mutfak" dergilerinin hepsini kitaplığımdan aşağıya indirdim.hepsine teker teker baktım.tarifler okudum.Mutfak dergisi maalesef artık eski tadında değil.neyse ki iyi dönemlerindeki tüm sayıları elimizde mevcut.annem sağolsun hiçbir ayı kaçırmadan almış...dergi fotoğraflarıyla,tasarımıyla,tarifleriyle şimdiki dergilere taş çıkartacak cinsten...inanılmaz faydalı bilgileri ve püf noktalarını okuyup,"aaa bak bu da böyleymiş" diye kendi kendime konuşup durdum bütün gün..evet aynı yaşlı teyzeler gibiyim.daha önceden yapmış olduğum tarifleri hemen tespit ettim dergilerin kapaklarındaki fotoğraflardan...hangi tarif hangi sayıda çıkmıştı hemen çözdüm..1996 da yapmaya kalkıştığım zor tarfileri okuyup güldüm.içimdeki pişirme hevesinin ozamanlardan beri geldiğini konuştuk annemle...sömestr tatillerini genellikle evde birşeylerin yerini değiştirip,yemek pişirmekle geçirdiğim geldi aklıma.evden dışarı çıkmadan günlerce yaşayabileceğime kanaat getirdim...dergilere baktıktan sonra içimde oluşan pişirme aşkını da öncelikli olarak yukarıda gördüğünüz çıtır çörekleri pişirerek tatmin etmeye çalıştım.e tabi yetmedi aşağıda gördüğünüz limonlu,vişne soslu cheesecake'i pişirdim...şimdi yarın nasıl işe gideceğimi düşünüp kederleniyorum...öpüyorum.hoşkalın...

4 yorum:

bilye torbası dedi ki...

sevgili bahar, adaşım;

sen kimsin dersen, mervenin bloğundan sana atlamış efendim ordan başka bloğa atlamış, didem ve efe aracılığı ile merveyi tanımış, sizin süper bloglarınıza ulaşmış, blog yazmaya özenmiş, yapmış, yazmış, depresif ama mutlu olmuş biriyim...

her neyse, söylemeden geçmeyeyim dedim, kurabiyelerinin, pastalarının, eşyalarının, tarzının, naif ve şirin kişiliğinin, mutlulukla yaptığın işinin, çektiğin bebeklerin hastasınım:)

merveyi de, tanımadan seni de(töbe töbe deme:)) öpüyor, takipçinim diyorum:)

BahaR dedi ki...

ay çok teşekkür ederim:)Sabah sabah çok iyi geldi bu mesaj...en kısa zamanda tanışırız umarım..çok çok öpüyorum ben de...

mine dedi ki...

Julie & Julia'yı izlemdin mii?

BahaR dedi ki...

ay izlemez miyim!!!!bayıldım bayıldııım!