14 Şubat 2010

foto moto yok.

mutlu olmak istiyorum.

huzurlu olmak istiyorum.

telaşlar koşturmacalar peşimi bıraksın istiyorum.

kendine vakit ayırmanın sadece otobüste kitap okumak olmadığı bi şehre gitmek istiyorum.

tınaklarıma manikür yaptırabilecek kadar vaktim olsun istiyorum.

hoş sohbetler etmek istiyorum.

insanların kibar ve ince düşünceli olmalarını istiyorum.

beni kimse kırmasın istiyorum.

konuşmak,çok şey öğrenmek,milyonlarca yeni yemek yemek,seyahatler etmek istiyorum.

biri dünyanın en güzel müziklerini bulsun bana cd yapıp versin istiyorum.

karnım ağrıyana dek gülmek istiyorum yine.

işteyken bazı anlar ömrümden 400 yıl gitmesin istiyorum.

julie&julia daki gibi hergün 1 tarif denemek istiyorum.

kendime kurallar koyabilmek istiyorum.

istanbul'da iş istiyorum.

merve fiyonklu küpelerimi kaybetmiş olmasın istiyorum.

filistin caddesindeki çiçekçiden herhangi biri bana o sarı laleleri alsın istiyorum.beyazlar da olur...
365 gün bakımlı olmak istiyorum.

şimdilik aklıma gelenler bukadar.ekleme yaparım...

6 yorum:

mea dedi ki...

umarım isteklerin gerçekleşir..
ama böyle bi yer bulursan bize haber ver olur mu :S

onur dedi ki...

10.maddede benden bahsetmişsin :) nereye göndereyim cdyi? :)

BahaR dedi ki...

mea,haber verirsem bi anlamı kalmayabilir:)bulursam kimselere haber vermem:))
onur;
cidden mi?annemin iş yeri uygun mudur?:)

onur dedi ki...

adresi bilirsem neden olmasın :) mail atabilirsin.

BahaR dedi ki...

hemen yolluyorum:)

comet dedi ki...

karnım ağrıyana kadar gülüyorum son zamanlarda, o kadar ağladım ki zaman evvel şimdi gülmeyi hakettiğim inancındayım. azcık huzursuzluktan sonra, gülmelerin geri gelecektir emin ol -süreci hızlandırmak için elimden bişi gelirse söyle-