28 Şubat 2010

fantastic four.

soldan sağa;ben,büş,reco,merw şapkamı ters takmamın sebebi neydi bilmiyorum ama inatla öyle takılması gerektiğini savunurdum. arka masadaki tabakların dizilişinden anlaşılıyor ki akşama dayımlarda yemekteyiz.o masanın altına girip bizimkiler yemeklerini yerken biz onların terliklerinin yerlerini değiştirip kıkır kıkır güleceğiz belli ki.yemeğin sonunda da dedemin getirdiği pişmaniyeden bıyık yapacağızdır kesin...dedemin dediği gibi "o günlere selam olsun"
peki siz wimpy'i hatırlar mısınız?

4 yorum:

hera dedi ki...

aynı şeyi merve'ye de yazdım. yazımın bir kısmını size ithaf ettim:
http://heraca.blogspot.com/2010/03/her-seyden-biraz.html

Eda dedi ki...

Wimpy i hatırlamazmıyım yaa.. Muhteşemdi tandoğanda vardı bu şapkaları alırdık :)

BahaR dedi ki...

hera;.çok teşekkür ederiz:)

eda;evet evet..zaman zaman wimpy kıyafeti giymiş bi adam gezinirdi etrafta ben ondan çok korkardım:)

emelo dedi ki...

Wimpy süperdi.. Ziya gokalp uzerinde de vardı.. Ama biz o zaman daha cok kucuktuk....