25 Şubat 2010

doğuştan starmış,aman deyin nazar değmesin.



Minik notlar almaya bayılırım.ama 3. fotoda gördüğünüz dünyanın en tombik not defterine notlar almaya daha da bayılırım.not defterimin altındaki yemek kitabımı da otobüste gelirken okudum.fakat tariflerin hiçbiri kafama yatmadı.ben bir kurabiye için 9 yumurta kullanamam kusura bakma..mervişimin aldığı 2.fotodaki dünyanın en güzel ajandasına not almaya da bayılırım.saçma sapan notlar alabilirim.şarkı sözleri yazabilirim.geri dönüp okuduğumda hiçbirşey anlamıyorum yazdıklarımdan o ayrı.telefonumla fotoğraf çekmeye kalkışmam ayrı bi konu.yaklaşık olarak 10 dk nasıl çekiliyordu diye düşünmem teknolojiyle nekadar içli dışlı olduğumu gösteriyor.ardından bluetoothla bilgisayara atma kısmı var ki sormayın.neyse ki o esnada yardıma koşan bir erkin oldu.yaşasın teknolojiden anlayan erkin'ler!bir de 1.fotoda gördüğünüz başakcığımın aldığı tatlı kupamdan su içmeye bayılırım.çayla kahveyle pek aram yok bilirsin.eşyaya tapıyorum ben.şimdi hep beraber bunların en tatlı ajanda ,not defteri ve kupa olduğunu söyleyelim.evet deyin.öptüm.

3 yorum:

comet dedi ki...

kupanın aynısından bende de var, ama ben kupadan hiç su içmem, asla desem yeridir. cam bardaktan elma suyu da içmem, cins cins huylarım var ama ajanda ve not tutma defteri muhteşemmiş!

pyre dedi ki...

kurabiye için 9 yumurta kullanıldığını okuyunca kitabın ümit ustaya ait olduğunu sandım,
yanılmışım
ama taktım kafaya,
gece gece gittim kimmiş bu bonkör insan diye araştırdım
meğer beyaz fırın'ın beşinci nesil işletmecisi imiş, kendisinin
"Beyaz Bir Düş" diye bir kitabı daha varmış ama yemek tarifi değilmiş,romanmış,
kitap okudukça acıktırıyormuş..
ilginçmiş, ayrıca okumuşmuyuz yada okuyupta tavsiye eden varmıymış??


ps: yazmazsam olmaz
teknolojik iğrenç espiri volume 1.0 "geçen gün telefonum bluetoothamayınca düştü ve kırıldı :))"

sevgi&saygı

BahaR dedi ki...

comet;ben sudan başka bişey pek içmediğim için neyle olsa içiyorum:)

pyre;hahaha:)baya bi araştırma yapmışsın:)kitabı ben okumadım tavsiye edeni de duymadım.bizden de sevgi saygı..