10 Ocak 2010

benden bahsediliyo:)

burada benden bahsediliyor...:)mutluyum.

9 yorum:

DoDo dedi ki...

süper! gerçekten çok yaratıcısın bahar, büyük büyük başarılar taçlandırsın bu yaratıcılığını :)

fraiser dedi ki...

çok çok tebrik ediyorum.. Umarım daha nice güzel yaratıcı işlere imza atarsın:)

comet dedi ki...

ya inanamıyorum, şahane. o kadar gurur duydum ki anlatamam. gazetede görsem, heralde çıldırmıştım çoktan.

daha yaratıcı zamanlara!

BahaR dedi ki...

yaa hepinize çok teşekkür ederimm:)kelebek pozisyonu aldım karşınızda:)).teşekkür ederim güzel yorumlarınız için öperim hepinizi.muç muç muç.

Yurdanur dedi ki...

Çok güzel bir fikir.Tebrik ediyorum Bahar'cım.

Allegra'nde dedi ki...

canımm benimm cidden çok zeka kokan bir eylem.. tebrik ederim çok çok :)))))

gorkem dedi ki...

baharcim, tebrik ederim, daha daha cok yerden adini duymak dilegiyle :)

BahaR dedi ki...

çok çok çok teşekkür ederimmm:)

edabellaa dedi ki...

harika valla...