02 Haziran 2009

bir sana bir de bana.(oha okul bitti)

Finallerim bitti.
duyurulur!herkese duyuruyorum.

işsizim.her türlü işe varım.

parasız öyle staj gibi başlayamam,haberiniz olsun.

yaptık yapacağımız kadar stajı.
master falan da düşünmüyorum.belki sonra...

bugün jurim vardı.

juride ilk benim çıkmama ne dersiniz?

valla ben çok şaşırdım.

ömrümde bir daha juri önüne belki popstar yarışmasına katılmaya karar verirsem ozaman çıkarım.

bitti ayol bitti!!

koskoca üniversite bitirdim yahuuu!

hoş bitirdim de ne olcam hep beraberce görücez...

ne olcağım belli değil.

bi askerliğim olsaydı da gitseydim.

en azından ne yapacağım belli olurdu.

panik yapma dur sen...

bak her şey çok güzel olacak.(her şey ayrı yazılır bunu da bugün öğrendim)

bakarsın umduğundan iyi geçer yaz...

aa valla bitti.billa bitti.aa şaştım kaldım.

okul bittiğine göre sizlerle okul anılarımı şahıs adları vermeden paylaşabilirim.

juriye ait beni utanma hastalıklarına sürükleyen notları şu yorgunluklarımı attıktan sonra sizlere sunacağım.

şimdi bulutların üstünden bıraktım ben kendimi şarkısını dinliyoruz babazula' dan.