08 Aralık 2009

size bu satırları pembe odamdan yazıyorum.

gördüğüm yerde,bunu kucaklayıp eve götürmeliyim dedim.öylece bi köşede dursun dedim.kullanmasakta baksın bize öylece tezgahın üstünden dedim.anneme "anneeee baaaaak"demem, annemin kendini kasada bulmasına sebep oldu. belki abartıyorum ama onu çok seviyorum.bu pudra şekerlik bana benziyo.valla bak beni tanısan sen de benzetirdin...mutlu olmak istiyorsan önce git bi tane pudra şekerlik al.bakarsın lazım olur ilerde.ki muhakkak olur!!...bunları da bana mervem aldı.o beni mutlu etmeyi bilir.küçük şeylerden mutlu olabileceğimi çözmüş biridir.eğer sende de bunlara sarılma hissiyatı oluşuyorsa ve mutluluğuna mutluluk katmak istiyorsan gidip bunlardan da al!peçeteleri,minik tepsisi ve kurabiye kutusuyla tam bir takım.o küçücük tepsiyi görsen sevesin gelir.ve bunlardan şayet bulabilmiş olsaydım.onu da bana alırlardı.ben de mutluluktan ölürdüm.sen bunlardan bulursan bana haber ver.ben onlardan alıcam.eğer haber verirsen sana da alırım.sonra mutluluktan ölürüz.öperim.

8 yorum:

basak dedi ki...

"aman yaparız bundan biz ne var ki? iki boya bir silikon tabancası tamam.. " :D:D

cometa dedi ki...

başak boyayı anladım da silikonla neyi yapıştırcaksıN:)

BahaR dedi ki...

o espri sevgili merve.
ben orda burda yolda ne görsem amaaan yaparız bunu diyorum başak'a...o da beni d.erya baykal ilan etti.

janset dedi ki...

Eğer bulursam haber vereceğim bulursanız siz de bana haber verin bittim ben bunlara yapabilirseniz de ollllur;)

si-men! dedi ki...

eiffel ya, canım ne de güzel yakışmış. bayıldım, fotoyu nerden yakaladın ki hemen sahibini kıstırıp soralım. çok beğendim!

BahaR dedi ki...

janset;anlaştık:)
simencim;fotoyu nerden bulduğumu hatırlamıyorum.flick-r olabilir.geceleri uyku sersemi imaj biriktirip gündüzleri onlara bakıyorum.hatırlayamıyorum:)

Yurdanur dedi ki...

Yaptıklarınızı ve resimlerinizi göre göre dün gittim kurabiye kalıpları aldım .Hem de bir sürü :)Mutfaktan çıkasım yok sayenizde :)

Yurdanur

BahaR dedi ki...

iyi bişeye vesile olmuşum ozaman:)güle güle kullanın mutlu mutlu kurabiyeler yapın:)