24 Kasım 2009

bıraksam kendimi şöyle oohh ne rahat.

deriiiiin deriin nefes alıyorum ama geçmiyo.
niye ki?
konuşcak halim yok yine...
hayatımda hiç ameliyat olmadım.ama şuan bi ameliyattan çıkmış gibiyim.
bazen omuzlarımı havada buluyorum.neye gerildim bu kadar bilemedim.
recom askere gidicek ya rüyamda hep onu görüyorum.
canım pek birşey istemiyo.
bi işim olsa.
kendime ait 3-5 kuruş param olsa.
şöyle güzel bi müzik çalsa.
çok fazla ışık olmasa.
okullar kardan tatil olmuş hissi olsa içimde.
ben hiç konuşmasam.
bazı şeyler hiç yaşanmamış olsa.
dedem gitmemiş olsa.
hayat bayram olsa
ama önümüzdeki kurban bayramı olmasa.
herşey şu filmdeki gibi olsa.
fena mı olurdu?

3 yorum:

earwen dedi ki...

okullar kardan tatil olmayalı çok oldu be bahri..herşeyin o film ya da bu film ya da diğer filmlerdeki gibi olamayacağını da anlayalı çok oldu..pek hüzünlendim şimdi ben..öperim gözlerinden

BahaR dedi ki...

ben de anlarım yakında heralde..yaşlıyım şu sıralar.gençleşmem lazım.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.