05 Kasım 2009

bana bi şarkı bulun.


bazı şarkılar vardır dinlemekten tükenmediğim.bana birşeyler hatırlatan.yukarıdakiler gibi.o şarkının bana 2yıl önce kızlarla gittiğimiz İstanbul'u hatırlatması gibi.şimdi siz bana benim bilmediğim öyle bir şarkı söyleyin ki o şarkı benim olsun.o şarkı bana çok uysun.o şarkıyı o kadar çok seveyim ki;yıllarca listemden düşmesin.sözleri çok anlamlı.çok harika olsun.çok mükemmel olsun.bana bi şarkı söyleyin ben onu bilmeyim.o şarkının adı bahar olsaymış olurmuş diyelim.hadi bana bi şarkı bulun.

4 yorum:

Layale dedi ki...

Sezen Aksu-Pardon :)

janset dedi ki...

ilk şarlıyı tanıyamadım ama nedir acaba?

si-men! dedi ki...

clara luzia, heartattack.

sana uyar mı bilmem de pek severim ben be bahar. bulamazsan söyle göndereyim sana.

BahaR dedi ki...

layale;
pardonu elbette biliyorum:)
janset;
ilk şarkı in a manner of speaking:)
si-men;
bi bakayım olmadı sana mail atarım:)
hepinizi öperim.