31 Ekim 2009

by B&M






9 yorum:

earwen dedi ki...

hepsi mükemmel ötesiydiiiii

lafolie dedi ki...

süperdii bahotmm:D
catlayasıya kadar yediim icin 3. tatlıyı yiyemedm ama:))
icimde kaldı walla ehehheh

DoDo dedi ki...

ellere sağlık! gözlerim bayram etti :)

pınn dedi ki...

Damla sakızlı P-T kurabiyeler,poaça,kısır,tavuk salatası ve daha sayamadıklarım... hepsi harikaydı. ellerinize sağlık. altın kızlar 3. dönemi sabırsızlıkla bakliyorum :)

Hera dedi ki...

eliniz sağlık resimlerden şahane görünüyorlar.
bir sorum var, puantiyeli peçeteleri nereden buluyorsunuz?
sadece bir yerde buldum onda da paketi 6 TL olunca, bir gariplik var dedim işin içinde:)

BahaR dedi ki...

hepinize afiyet bal şeker olsun:)
hera;peçeteleri t.epe homedan aldık sanırım 6 tlydi:s
hepinizi doyasıya öptüüm:)

cometa dedi ki...

evet hera;
cidden kazık ama kırk yılın başı dayanamadım ve aldıM:)hepsi baharın suçu ilk sarılarını o almıştı:)
ne de olsa puanlı dimi ama:))
bide leoparlıları var ah bi görsen:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

çok hoş bir blog buldum, izlmeye aldım:) sevgiler...

BahaR dedi ki...

teşekkür ederim:)