01 Ağustos 2009

tatil notu.

Tatilimize gittik geldik...Umarım bu yazki tek tatilimiz olmaz.En az bir tane daha tatile ihtiyacım var.bir daha tatil bir daha tatil.Tatil bereketi istiyorum.Bunun yanısıra bir seferde bi kaç günlüğüne İstanbul semalarında bulunmak isterim ki bunu saymama gerek yok.Bu zaten yapılası birşey..Ben çok şahane dinlendim.tatil kelimesinden anladığım tüm gereksinimleri başarıyla yerine getirdim.
Uyudum,yemek yedim,denize girdim,kitap okudum,doyasıya müzik dinledim.Bünyem havuzdan pek haz etmediği için ayağımı havuzun suyuna bile sokmazken 3 saat boyunca denizde yatıp gökyüzünü seyrettim.Bu derece uzun denizde kalınca farkettim ki çok şey düşünüyorsun.Bütün negatifliklerimi denize bıraktım.Kimsenin olmadığı kuytu köşelerde kendi kendime sesli bir biçimde konuştum.Siz de deneyin çok eğlenceli oluyor.Ve kendimce yeni bir yöntem geliştirerek her denize girişimde dileklerde bulunup dualar ettim geleceğe dair..Sanki denize girince ettiğin dua kabul olur diye bir laf varmışcasına bir sürü iyi dilekte bulundum.Ha bir de kuzenimin "7 kez deniz suyuna batıp çıkarsan üstündeki tüm negatiflik çıkıyormuş"demesi üzerine tabi ki 7 kez suya batıp çıktım.yapmaktan ne zarar gelir ki?.anlayacağınız üzere benim tatil anlayışım hafif yaşlımsı.Hatta tatil süresince hiç çocukların bulunmadığı sadece yaşlı teyzelerin,amcaların,ninelerin,dedelerin gittiği veya yaş sınırı 22 üstü olan bir yerin hayalini kurdum.Çocukları sevmediğim anlamına gelmez,burda derin bir mana var.Çocukların da oynayarak hoplayarak tatil yapmaya hakları var tabii..Herkesin gönlüne göre bir tatil köyü şart!Tatilimizin son günü merve'yle beraber zeki triko çekimlerini aratmayacak kıvamda fotoğraf çekimlerine imza attık.(konsept olarak tabii,vücutlarımızdan bahsetmek doğru olmaz)Tatil boyunca sadece 1 kitap okuyabildim o da "yüreğim seni çok sevdi".Kitaptaki ana karakter Aslı'yı herhangi biryerde görürsem kendisine iki çift lafım olucak!Bir insan bukadar gıcık olmayı nasıl başarabilir.Kitap tam bir türk filmi,pembe dizi kıvamındaydı.anlayacağınız tam tatil için yaratılmış bir kitap.Tatil dönüşünde ise Merve'nin Ankara'ya uçakla dönmesi icap etti.Fakat bilirsiniz ki ben uçaktan delicesine korkarım.Bu sebeple Merve'yle yollarımız ayrıldı.Ben annemlerle birlikte arabayla döndüm.Ki anneannemle dedemi ziyaret etmek açısından çok iyi oldu.Çünkü dedem gittiğinden beri ziyaret edememiştim.Büyük bir hevesle gittiğim ziyaretten boğazımda kocaman bir düğümle döndüm.Çünkü ikisi de orda değillerdi.Neden herseferinde bu heycan ve hevese kapıldığımı hiç bilmiyorum...
tatil notlarım şimdilik bukadar..merve'nin sürekli yanamadım demesini anlatmama gerek yok sanırım?

Hiç yorum yok: